Monday 23 January 2012

LAGI PENIPUAN PAKATAN HARAM JADAH TER "KANTOI" !!!

Pakatan Yang Makin Hilang Sokongan Kini Memfitnah Kayveas Punya Rundingan Sulit Dengan Anwar !


Aku dah kata, kalau tak fitnah tu memang tak sah Pakatan Haram Jadah. Fitnah tu makanan harian mereka umpama makan kacang cap tangan. Mungkin nak sangat kena tangan.

Seperti yang diketahui seluruh rakyat Malaysia, Pakatan Pembangkang kini sudah diibaratkan umpama retak menanti belah.

PAS yang kini sinonim dengan nama Parti Adat dan Sukan, mempunyai pelbagai masalah dalaman. Selepas pemecatan Hassan Ali Selangor semakin kucar kacir dan yang terbaru kisah peserta menutup aurat tidak dibenarkan sertai sukan renang. (KLIK SINI).

Exco Agama dipegang oleh Khalid yang mana ahli PAS sendiri persoalkan kelayakan Khalid manakala PAS pegang Exco Adat dan Sukan. Belum lagi cerita PAS di Kelantan yang bermacam masalah insfrastruktur dan kebajikan rakyat. Di Kedah pun begitu juga. Senang cerita PAS sudah tidak hiraukan Agama Islam, Melayu jauh sekali apatah lagi Negara.

PKR pula Parti Kini Rebah yang mana hanya tinggal anak beranak dan skandal-skandal jambu sahaja. Semakin ramai yang meninggalkan PKR kerana bermacam-macam faktor. Tetapi majoritinya keluar dari PKR kerana aksi panas didalam video Chinadoll selain fakta kes Liwat II iaitu SUKA SAMA SUKA. (KLIK SINI dan SINI)

Ramai yang semakin sedar bahawa PKR hanyalah sebuah parti yang memperjuangkan kebebasan untuk menjadi manusia zaman batu dan Parti GUDANG FITNAH. Puak-puak ini hanya suka menyebarkan fitnah demi memecah belahkan kaum. (KLIK SINI)

DAP sebuah parti rasis dan kamunisme yang sangat kuat. Seluruh rakyat Malaysia tahu akan hal ni. DAP juga suka tikam belakang. Lihat sahaja bagaimana Karpal mengenakan Anwar didalam perbicaraan kes Liwat II. Karpal sudah lama tahu bahawa Anwar memang peliwat sejak tahun 1997 lagi. Jika tidak masakan Karpal berani menyebut dia punya bukti didalam Parlimen.

Tujuan DAP hanyalah menyambung tradisi PAP. Rusuhan kaum dicetus PAP disambung oleh DAP. Sehingga hari ini DAP masih terus berusaha melaga-lagakan kaum Cina dengan Melayu. Jelas mereka anti Melayu dan Islam. Mereka juga anti agama lain selain Kristian. Masyarakat Cina yang bukan beragama Kristian juga turut ditindas. (KLIK SINIdan SINI)

Ketiga-tiga parti dari Pakatan Haram ini semakin gusar kerana sokongan terhadap mereka saban hari menurun. Rakyat sudah mula buka mata dan sedar. Tembelang dan penipuan telah terbongkar satu persatu. Untuk meraih semula sokongan pelbagai fitnah harus dilancarkan.

Dari apa yang aku perhatikan kini fitnah itu mula menyerang kepada Parti komponen didalam BN iaitu PPP. Walaupun PPP adalah sebuah parti kecil namun siapa sangka Pakatan Haram cuba menitikkan racun didalam PPP setelah gagal berbuat demikian terhadap UMNO, MIC dan MCA.

Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh juga kau tupai...

Pembohongan terhadap tuduhan bahawa Datuk Dr M Kayveas akan membawa PPP menyertai Pakatan Haram Jadah akhirnya terbongkar juga. Ikuti penjelasan PPP menerusi Utusan Online;


Pengerusi PPP Wilayah Persekutuan, Datuk A. Chandrakumanan menafikan laporan akhbar yang mendakwa wujud rundingan sulit antara Presiden parti itu, Datuk Seri M. Kayveas dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tegasnya, laporan tersebut adalah fitnah bagi mengelirukan rakyat.

"Ini taktik kotor yang dilakukan oleh pihak-pihak tertentu untuk mewujudkan kekacauan di dalam PPP," katanya ketika ditemui pada Pesta Ponggal 1Malaysia di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Desa Tun Razak, di sini, hari ini.

Beliau mengulas laporan akhbar tempatan berbahasa Tamil, Makkal Osai yang mendakwa kononnya berlaku rundingan sulit antara Anwar dan Kayveas untuk menyertai parti pembangkang.

Chandrakumanan berkata, apa yang dilakukan oleh akhbar tersebut tidak dapat diterima dan ia tidak sepatutnya berlaku.

"Itu adalah laporan palsu dan saya berharap rakyat terutamanya ahli PPP tidak terpengaruh dengan laporan itu,'' katanya.

Beliau menambah, Kayveas juga telah menafikan dakwaan tersebut kerana kali terakhir dia bertemu Anwar enam tahun lalu.

"Kami telah menghubungi akhbar tersebut dan mereka akan mengeluarkan surat permohonan maaf ekoran laporan tersebut. Terpulang kepada Presiden untuk mengambil tindakan selanjutnya," jelasnya. - Utusan


Apa pula fitnah selepas ini yang akan dimainkan oleh pembangkang...???

Apakah rakyat mahu terus-terusan ditipu oleh puak-puak Haram Jadah ini...???


Sumber : KGC

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??