Monday 23 January 2012

CERAMAH PAKATAN HARAM TAK DAPAT SAMBUTAN !!! CUBAAN DRAMA BARD'OT GAGAL !!!

Chegubard Cuba Cetuskan Pergaduhan Perkauman,Lakonan Tak Menjadi

Chegubard Cuba Cetuskan Pergaduhan Perkauman,Lakonan Tak Menjadi

Chegubard yang semakin tidak releven didalam politik PKR semalam cuba menarik perhatian apabila membuat lakonan pentas untuk meraih sokongan murahan. Apa yang terjadi semalam (kelmarin) apabila satu program ABU kononnya para hadirin diserang dan dicederakan.

Sasarannya adalah masyarakat India sahaja! Penyerang pula bagaikan diskrip kononnya adalah daripada penyokong UMNO. Dalam program ini Chegubard dikhabarkan telah menggunakan beberapa budak samseng yang diupah untuk menyerang siri ceramah yang tidak mendapat sambutan.

Apa perlunya orang UMNO menyerang program yang tidak mendapat sambutan, apa perlunya orang UMNO menyerang kaum India sedangkan perilaku ganas bukannya cara UMNO

Semua orang tahu pada setiap pilihanraya yang paling ganas adalah penyokong pakatan. Budaya ganas dan jahat tidak ada didalam politik parti pemerintah. Kebodohan Chegubard seolah olah cuba merencanakan satu konflik perkauman dan kemudian terus menuduh Umno.

Kaum India dijadikan sebagai mangsa sasaran serangan, seolah-olah skrip direncanakan untuk memperlihatkan apa yang dilakukan oleh ABU itu amat releven.

Ini satu rancangan jahat untuk menghasut, provokasi dengan membuat drama lakonan.

p/s : tak logik, cuba fikirkan sokongan terhadap BN dari kaum india meningkat naik, apa perlunya UMNO menyerang sedangkan pakatan yang dalam keadaan terdesak.

Sumber : KGC


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??