Tuesday 31 January 2012

PADAN MUKA !!! AZIZ BABI DILUCUT GELARAN PROFESOR !!!

Gelaran Profesor Aziz Basi Gugur ! Memang Tak Layak !

Giler kentang punya news !

Berita paling terbaru yang aku dapat, berkaitan si Aziz Bari yang selalu penuh lagak membawa gelaran profesor dan seorang yang nampak penuh gaya Ilmiah tetapi otak kosong !

BEKAS Pensyarah Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), iaitu Aziz Basi sudah tidak boleh membawa gelaran PROFESOR ! Aku hanya mampu ketawa !!!

Menurut pihak UIAM, Aziz Basi (ada sesetengah menggelarnya Aziz BABI) TIDAK LAYAK menggunakan gelaran profesor kerana gelaran berkenaan gugur automatik sebaik sahaja si Aziz Basi ini menamatkan perkhidmatannya dengan UIAM.

Jadinya, untuk si Aziz BASI profesor kangkung kali kang diminta pasrah dan redha kerana kau bukan lagi mendapat tauliah sebagai seorang Ilmiah. Layaknya tahap sampah.

Aziz Basi ni la manusia dajal yang mencadangkan supaya Azizan MB Kedah Serba Tak Tau untuk dipecat dari Pakatan Haram Jadah berikutan tindakan Pak Jijan yang menyebelahi AUKU didalam kes KUIN.

Cadangan bangang lagi bahalol dari Aziz Basi ini turut dibidas oleh Nasrudin Hasan.


" Yb Dato' Seri Azizan teruk dibelasah dalam isu KUIN. Hanya kerana ia berbeza pandangan dan sikap dengan kita dalam isu AUKU, apakah wajar kita suruh dia masuk UMNO ? Hanya agen UMNO yg suruh orang PAS masuk UMNO. Persoalannya kenapa tidak suruh Yb Karpal Singh masuk UMNO juga ? bukankah Karpal lawyer yang mempertahankan KUIN ? Karpal tak tahu undang- undang kah ? Karpal tak baca buku Jingga kah ? atau Karpal juga sokong AUKU ? atau lebih drastik lagi , ini memang plan nak jatuhkan Ustaz Azizan ? " - Nasrudin Hassan

Kebodohan bekas Pensyarah ini jelas ditunjukkan melalui kenyataan Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan. Jelas menunjukkan yang sebenarnya Aziz Basi ni memang tak layak nak menjadi PROFESOR.

Kenapa tidak Aziz Basi ni mencadangkan sekali Karpal Poosingh untuk dipecat dan disuruh masuk UMNO ? Adakah Aziz Basi ini telah menjadi BABI tunggangan DAP ? Mungkin juga Aziz Basi ini ANTI-ULAMA'.

Apa komen Nicky Ajis dan Hadi Caddy DAPig ?

Pendapat tulus ikhlas aku sebagai bekas siswa, si mangkuk tingkat jamban Aziz Basi ni memang tak layak menjadi pensyarah dan bergelar profesor. Ada bantahan ?


Sumber : KGC


3 comments:

  1. Jangan la sekejam tu.Takpe sayangku pasti akan mempertahankan profesor ini dan menjadikannya seorang professor di Universiti meliwat yang bakal ditubuhkan sejurus sayangku menjadi PM di negara ini.

    ReplyDelete
  2. "mangkuk tingkat jamban"... nicely put bro.. LOL

    ReplyDelete
  3. Professor mangkuk eloklah didelete supaya tidak mencemar kemuliaan ilmu para sarjana yg lain.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??