Wednesday 25 January 2012

PANAS !!! KOMUNIS PERGI ITALI !!! FLIGHT MEWAH TU !!! DUIT SAPE ?!!

GEMPAR BERBABI! LIM GUAN ENG KANTOI NAIK FLIGHT MEWAH KE ITALI!


Selepas PRU 12 dulu, aku masih ingat Ning Baizura si penyanyi yang mepunyai MULUT BESAR dengan bangga telah bergambar dengan KOMUNIS PALING BANGSAT iaitu Lim Guan Eng, kononnya penyanyi yang mempunyai MULUT YANG TERLAMPAU besar ni teruja dan terkejut melihat CM naik kapal terbang kelas ekonomi.

Meleleh-leleh air liur Ning Baizura bila melihat Guan Eng dengan begitu rendah hati menaiki kelas ekonomi, maka tersebarlah berita itu ibarat api yang menjilat hutan Australia dengan begitu rakus sekali sampai orang terpaksa berpindah tu. Lebai-lebai PAS pun terpancut-pancut la mereka meilhat si CM yang begitu merendah diri sampai digelar Khalifah Umar Abdul Aziz.

Drama demi drama dilakukan si Guan Eng hinggakan ramai la rakyat Malaysia terpedaya dengan kehebatan PALSU di Guan Eng, tak lama lepas tu, barulah rakyat sedar apa yang dipertontonkan oleh Guan Eng anak Kit Siang ni hanyalah sandiwara murahan semata-mata. Satu demi satu, kemungkaran manusia yang selalu menggunakan ayat 'AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR' ni terlihat!

Dipendekkan cerita, semua dah tahu apa yang telah dibuat oleh Guan Eng di Penang. Tak payahlah aku nak ulang semula kat sini, cuma aku nak berkongsi sikit cerita tentang ke HIPOKRITan manusia bernama Guan Eng ni dengan korang.


Terbaru, Guan Eng dilihat bersama keluarga dia di Lapangan Terbang Singapura menaiki Raffles Class untuk percutian ke Itali, banyak blog dah mainkan cerita ini. Mereka juga mengatakan Khalifah ini telah dibiayai oleh seorang PEMAJU! Wow! Hebat sudah pujaan hati NING BAIZURA ni kan? Dulu low profile je, sekarang ni HIGH CLASS lagi.

Agaknya la, dia naik kat Changi Airport supaya rakyat Malaysia yang bebal dan menyokong si Khalifah ni tak akan tahu, tapi nak buat macamana, dia cover macamana sekali pun. Kalau dah nak kantoi tu mesti kantoi gak! Kesian rakkyat Pualau Pinang terutama yang menyokong si Komunis hipokrit ni. Yalah korang menyambut Tahun Baru kat Malaysia, Guan Eng pi Itali! Di'SPONSOR' plak tu!

Cuma aku sedih sikit la, cerita Guan Eng ni, tidak akan dimainkan oleh Malaysiakini mahupun Malaysian Insider sebab mereka takut nama kekasih mereka ni akan rosak kan? Media kita pulak, hmmmm..kalau bab isu NFC ke, Rosmah ke semua bukan main laju lagi kan? Tak pa la media masing-masing kan? Siapa la aku nak sound mereka kan?

Cuba tengok Malaysiakini, mereka mewar-warkan Rosmah berbelanja mewah di Australia dengan menggunakan ruangan gosip kat sana, padahal cerita sebenarnya lain, tapi Malaysiakini tetap nak mainkan juga sebab dia tahu pemimpin BN ni tak akan saman punya. Buatlah macamana sekali pun, hinalah siapa pun, tuduhlah apa pun, mereka tetap tak akan saman punya. Sebab apa? Sebab mereka percaya pada KEBEBASAN BERSUARA!

Tapi anjing-anjing yang suka melalak pasal KEBEBASAN BERSUARA dari kalangan Pakatan ni pulak, asal media arus perdana tulis je, mereka terus saman, bukan sikit tapi berjuta tau mereka saman. Sekarang mereka dah mula menyaman blog pulak! Inilah manusia HIPOKRIT yang kononnya fight UNTUK FREEDOM OF SPEECH! La ni silap sikit depa saman!

Guan Eng yang sangat dicintai oleh Ning Baizura bermulut luas ni pun dah mula saman bloggers pasal kes anak dia yang raba nenen tu. Padahal itu cerita betul kan? Dia saman gak. Lantak la aku tak campur, cuma aku tak tahan dengan perangai hipokrit mereka ni. Mereka boleh kata apa saja, kita tak boleh.

Aku harap LIM GUAN ENG menjawab dengan segera tentang isu ini. Media arus perdana, tunggu apa lagi, saja pun depa suka saman korang, petik je berita ni dan masukkan ke dalam suratkhabar. Biar rakyat semua tahu betapa BANGSATNYA pemimpin Pakatan yang kuat menipu ni!

Lu orang fikirlah sendiri!

Sumber : House PK



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??