Thursday 26 January 2012

PAKATAN HAPRAK !!! HANYA BERMINAT TERHADAP GAY !!!

Diorang ni memang minat GAY je ke ??? Ape-ape je mesti ada kaitan dengan GAY !


Jom ikuti siri dedah dari KGC...


Wartawan Gay Sumber Berita Pakatan Fitnah Rosmah


Allah maha adil, baru saja pakatan menyebarkan fitnah mengenai DS Rosmah hari ini sudah terdedah siapakah dalangnya. Portal berita dan blog haprak memainkan berita daripada Australia kononnya Datin Sri Rosmah berbelanja besar ratusan ribu.

Tersebarnya fitnah tersebut, terlalu ramai yang mempercayai, dari yang tua hinggalah yang muda. Portal Malaysiakini, Harakah dan kesemua pemimpin pakatan terbabit menyebarkan fitnah jahat.

Kenapa pakatan begitu teruja dengan berita gosip dari wartawan yang paling teruk di Australia? Menariknya wartawan ini cukup terkenal dengan melaporkan berita gay dan transeksual. 

Apa saja yang ada kaitan dengan pakatan mesti bersumberkan Gay, kenapa pihak pakatan begitu berminat dengan Gay? Adakah kerana Anwar seorang Gay maka sumber berita dan fitnah harus mempunyai kaitan dengan manusia berorentasi seks songsang.

Andrew Hornery banyak kali disenarikan sebagai " Australia's Worst Journalist". baca selanjutnya di sini READ MORE

Andrew Hornery - Journalist
Sydney Morning Herald - Aug 8 to 9, 2009
Sydney Morning Herald - Sep 26 to 27, 2009 (repeat)
Numerous factual errors. Andrew Hornery, unable to transcribe accurately factual matters or deliberately engages in falsehoods to degrade his subject, and heighten his vitriole.
Persons contacted by this dishonest journalist should not afford him an interview, as quotations will be altered to suit the journalist's purpose.





(3 image terakhir ehsan dari AAKJ.com)


Psssttt... terbukti... pakatan haram jadah ni haprak ! Tanpa GAY siapalah mereka !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??