Sunday 29 January 2012

GEMPAR !!! SURUHANJAYA DIRAJA UNTUK SIASAT VIDEO CHINADOLL !!!

Kit Siang sepatutnya minta tubuh Suruhanjaya Diraja siasat video seks Anwar


Pergh... panas ni...!!!

Baru kelmarin I4TT membuat cabaran terbuka kepada Lim Kit Siang 13 Mei ni, hari ni keluar pulak kisah Lim Kit Siang nak suruh kerajaan tubuh Suruhanjaya Diraja.

Lim Kit Siang membuka jalan dan peluang kepada rakyat Malaysia untuk pertikaikan Penubuhan Suruhajaya Diraja. 

Asalnya Apek Sepet 13 Mei ni mendesak supaya ditubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat NFC. Apa ke punya bebal la manusia sekor ni. 

Mana lagi penting ??? Siasat manusia dalam image sedutan dari video panas ni atau dengan sengaja musnahkan industri halal NFC ???


Tak de sebab nak buat suruhanjaya Diraja untuk NFC. NFC telah terbukti dengan fakta tiada penyelewengan. Ketua Audit Negara pun dah bongkar penipuan puak kafirun laknatullah ni. Noh Omar juga telah tampil berkali-kali dari parlimen hingga ke media membuat penjelasan. Memang dasar otak bengap la puak-puak ni.

Tapi apa yang best sekali, desakan ni telah terpalit semula kepada puak-puak sial ni. Kini rakyat Malaysia mula pertikai, kenapa tidak ditubuhkan sahaja Suruhajaya Diraja siasat video Anwar Israel je.

Jom kita cerahkan otak sikit dengan mebaca berita dari Utusan;

Penasihat DAP, Lim Kit Siang sepatutnya meminta kerajaan menubuhkan suruhanjaya diraja bagi menyiasat video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd. Hashim berkata, penubuhan suruhanjaya itu penting kerana ia membabitkan individu yang bercita-cita ingin menjadi Perdana Menteri.
Katanya, jika Kit Siang beranggapan isu projek Pusat Fidlot Nasional (NFC) memerlukan penubuhan suruhanjaya diraja, maka isu video seks membabitkan Anwar itu juga patut menjadi keutamaan untuk disiasat oleh suruhanjaya berkenaan.
"Kenapa Kit Siang tidak cadang tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat kes video itu? Sedangkan jelas ia lebih penting berbanding isu NFC kerana membabitkan individu yang mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia.
"Jelas sekali beliau hanya memilih isu yang memberi keuntungan kepada partinya dan menjadikan suruhanjaya diraja sebagai alat mainan politik semata-mata," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.
Beliau mengulas gesaan Kit Siang supaya kerajaan menubuhkan suruhanjaya diraja bagi menyiasat isu berkaitan NFC.
Menurut Zahrain, Kit Siang harus sedar bahawa rentak politiknya sudah ketinggalan zaman dan tidak relevan lagi digunakan pada masa kini.
"Tiada guna tubuhkan suruhanjaya diraja sekiranya keputusan siasatan pada akhirnya langsung tidak diterima oleh Kit Siang seperti kes membabitkan Teoh Beng Hock. Ia hanya membazirkan masa, wang dan tumpuan rakyat sahaja," jelasnya.
Sementara itu, Zahrain menyifatkan Anwar sebagai individu yang tersepit dengan permainan politik kotor sendiri berikutan kenyataannya dalam The Wall Street Journal, kelmarin yang antara lain menyokong setiap usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel.
"Saya tidak hairan. Anwar cuba memperbetulkan balik hubungannya dengan Israel selepas mengaitkan Apco Worldwide dengan kerajaan Malaysia, tetapi beliau sendiri tersepit dengan permainan politiknya itu.
"Menerusi tindak-tanduknya kebelakangan ini seperti mempertikaikan undang-undang berkaitan kegiatan homoseksual yang diamalkan negara dan terbaru mengenai sokongan terhadap Israel, kita dapat lihat dengan jelas 'topeng' sebenar Anwar," ujarnya. - Utusan


Hahahaha....


Apa macam..? Ada "egg" ka ? Wei Apek Sepet 13 Mei, bila lu mau jawab cabaran I4TT ???


Kalau korang nak tau apa cabaran ikhlas I4TT kepada Apek Sepet 13 Mei ni sila KLIK SINI okeh...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??