Wednesday 25 January 2012

JALAN KEBUN - BARD'OT KECUT "EGG" DALAM USAHA MEROSAKKAN PERPADUAN KAUM MELAYU-INDIA !!! HINDRAF JADI KUDA BARD'OT !!!


Kes Jalan Kebun jelas membuktikan si Bard'ot dan Hindraf cuma buat program syok sendiri. Jelas program mereka tidak direstui oleh kepimpinan tertinggi Pakatan Haram Jadah. 

Selepas DAP mencuba nasib untuk melaga-lagakan perpaduan antara kaum Melayu dan Cina, kini Melayu bangsat haprak si Bard'ot pula menjadi pemimpin kearah memecah belah perpaduan kaum Melayu dan India.

I4TT rasa kelakar dengan strategi bangang si Bard'ot yang membawa paria Hindraf masuk ke kawasan 100% Melayu. Pulak tu mengganggu jemaah yang bersolat Maghrib. Apsal tak buat je tarian bangang Hindraf sekali. Biar korang kena cepuk sekor-sekor.

Yang paling best, bila jemaah surau dan penduduk setempat muncul mambantah menyorok pulak si Bard'ot tak dak teloq tu dalam dewan. Kalau nak jadi hero tu, pergi je la terjah sama penduduk yang berduyun-duyun sambut korang tu. Hahahaha...

MIK ada cerita dan al-kisah penuh tentang insiden Jalan Kebun.

Kisah Dewan Orang Ramai Jalan Kebun BUKTI Tindakan Bangang Hindraf & Chegu Bard Tidak Mendapat Restu Pimpinan PKR….


Liputan berita mengenai insiden yang berlaku di dalam kampung melayu dimana tercetusnya tindak balas penduduk berbangsa melayu dan beragama islam naik berang dengan kebiadapan Hindraf mengadakan program ketika masuk waktu maghrib boleh dilihat dari pelbagai sudut….

Juak juak murahan PAS dan “melayu islam” dalam PKR harus menerima hakikat bahawa tindakan bangang Hindraf mengadakan program dalam Dewan di Jalan Kebun pada waktu itu sangatlah tidak bersesuaian langsung..!

Sejarah membuktikan kumpulan Hindraf ini pernah terjah masuk ke majlis Jamuan Aidil Fitri Perdana Menteri semata mata mahu membuat kecoh, ini menimbulkan persoalan apakah program yang dianjurkan itu mahu menunjukkan mereka sudah ‘besar kepala’ ataupun sengaja mahu menguji kesabaran orang melayu di kampung tersebut, di Jalan Kebun…?

Mengikut rekod, Jalan Kebun didiami dengan membiaknya kaum melayu beragama islam dan parti UMNO sudah lama bertapak dan turut membesar bilangan cawangan serta ahli ahlinya disana. Cuma semenjak tercetusnya era Reformasi 1998 sokongan terhadap UMNO oleh penduduk melayu disana terbahagi kepada dua sehinggalah ke hari ini….



Perkembangan mutakhir politik tanahair khususnya di Selangor membuatkan penyokong penyokong Pakatan sudah mula membenci serta jelek dengan apa sahaja momok politik Pakatan Pembangkang.

Ramai orang melayu sudah mula sedar bahawa PAS hanya menjadi kuda tunggangan DAP dan PKR dimana pimpinan PAS dilihat hanya sebagai tukang basuh berak DAP…! Justeru itu program Hindraf tidak langsung mengundang minat mereka untuk hadir sama…

Untuk menambahkan rencah pada masakan kisah ini…, Dewan tersebut terletak dalam kubu kuat UMNO..! Hindraf pula menganjurkan program bertujuan mahu mengusir UMNO dengan membawa sama satu kumpulan yang tidak berdaftar bertaraf Haram yang dinamakan ABU [Asalkan Bukan UMNO].

Tidakkah kerja kerja bangang ini mengundang kemarahan penduduk disitu..?



Berbalik kepada tajuk diatas…. Secara jelas menyaksikan sehingga ke hari ini tidak ada mana mana pimpinan PKR mengecam tindakan penduduk melayu yang masuk Dewan Jalan Kebun untuk melepaskan rasa marah mereka. Padahal Timbalan Presiden PAS turut sama berada didalam Dewan ketika itu….

Lazimnya, insiden insiden sebegini rupa akan dijadikan lauk oleh pimpinan Pakatan khususnya PKR. Malah ramai pimpinan berbangsa India dalam PKR seperti YB Manikavasagam, YB Dr Xavier, YB Sivarasah, YB Muthiah, Surendran tidak terpekik terlolong walaupun dalam video klip yang diputarkan oleh portal pro Pakatan menyiarkan video klip insiden tersebut…!

Tidak ada bunyi juga yang keluar dari pejabat MB Khalid Gagap…, Faekah Husin Setiausaha Politik MB dilihat lebih berahi mahu menyerang Datuk Ibrahim Ali.

Yang paling ketara adalah tidak ada langsung kritikan daripada ADUN Sri Muda, YB Shuhaimi Shafie yang juga merupakan Ketua Penerangan PKR Negeri Selangor…, sedangkan insiden tersebut berlaku dalam DUN Sri Muda..!

Apakah pucuk pimpinan PKR mentafsirkan status program ini sebagai program haram kerana dianjurkan oleh kumpulan yang tidak berdaftar dan tidak menghormati tuan rumah iaitu ADUN Sri Muda..?






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??