Thursday 26 January 2012

PANAS !!! AZMIN BUAT PENDEDAHAN !!! AFIFAH ???

Azmin Bakal Dedahkan Hubungannya Dengan Anwar

Azmin Bakal Dedahkan Hubungannya Dengan Anwar

Azmin Ali sedang melakukan character assasination terhadap Dr Hasan Ali, sebelum ini beliau berjaya memberi tekanan kepada PAS hingga menyebabkan Hasan di pecat daripada PAS dan dilucutkan jawatan exco.

Setelah berjaya menyingkirkan Hasan, Azmin tidak berhenti disitu saja. Hasan Ali dlilihat sebagai duri dalam daging yang harus ditutup mulutnya kerana banyak mendedahkan kepincangan pakatan kepada umum.

Pakatan haram melihat siri ceramah Hasan Ali banyak mendedahkan rahsia rahsia besar yang sudah pasti kebenaran itu akan membuatkan rakyat menolak DAP, PKR dan PAS. Beribu orang pengikut Hasan Ali dan penyokong PAS yang bukan pro Anwar melihat tindakan pemecatan Hasan Ali adalah tindakan menghalang menegakkan syiar Islam. Manakala puak liberal didalam pakatan melihat tindakan Hasan Ali pula menghalang kebebasan hak asasi manusia.

Ancaman sebegitu harus dihentikan kerana menghalang cita-cita politik pakatan rakyat. Satu serangan terhadap Hasan Ali sudah dirancang oleh barisan kepimpinan pakatan. Azmin menjadi ketuanya apabila DAP dan Anwarinas PAS bersetuju beberapa gerakan akan diambil.

Azmin dan kunco kunconya sudah merangka jalan cerita untuk membunuh terus Hasan Ali dengan menyebarkan fitnah kononnya Hasan mempunyai hubungan terlarang.

Pelik bukan bila Azmin bercakap soal hubungan terlarang? Kita tahu hubungan terlarang memang berlaku diantara Azmin dan Anwar. Azmin dahulunya menjadi Coffe Boy Anwar dan menjadi ratahan Gay Tua ini untuk memuaskan nafsu.

Selera Anwar bukan setakat Azmin sahaja malah dikatakan isteri beliau Syamsidar turut menjadi lauk hidangan santapan Anwar. Hubungan terlarang itulah yang dikata ramai orang hingga melahirkan seorang anak bernama Afifah.

Sehingga sekarang Azmin masih tidak mahu membuat ujian DNA dirinya dan anak ketiga beliau walaupun diugut beberapa kali oleh Afifah.

Hubungan terlarang yang Azmin mahu dedahkan mengenai Hasan Ali bakal memakan diri, kerana hubungan Azmin sudah menjadi rahsia umum.

Sumber : KGC



1 comment:

  1. Seperti yg di ceritakan oleh Umi Hafilda (adek Azmin) bahawa abangnya, Azmin, hanya dalam masa beberapa bulan sahaja bekerja dg Anwar telah mampu memberi sebuah rumah, cara tunai. sungguh pelik bukan??

    Dan Umi telah beberapa kali melakukan sumpah laknat. Sementara Anwar & Azmin takut dan bacul nak bersumpah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??