Friday 13 January 2012

HASAN KENA PECAT !!! NIK AJIS MEROYAN !!! ANWAR NAZAK !!!

Hassan Ali Dipecat ! Nik Aziz Nyanyuk Melalut !


Nik Aziz memang dah NYANYUK dan semakin melalut. Buat malu je. Apa kata korang tengok dulu video ni.


Didalam video di atas, Nik Aziz mengatakan bahawa "pecatlah.. laki bini lagi bercerai.. tiada parti dalam dunia ni yang tak pernah pecat ahlinya yang TAK SENONOH".

Apakah perbuatan Hassan Ali sampai dilabel tidak senonoh ???

Adakah kerana Hassan Ali bertindak tegas terhadap penjualan arak di Selangor sehingga menyinggung hati DAPigs dikatakan tidak senonoh ? 

Adakah kerana Hassan Ali mengkritik secara jujur bahawa PAS perlu kembali kepada perjuangan asal untuk menegakkan negara Islam dan bukan negara Berkebajikan ini tidak senonoh ?

Adakah kerana Hassan Ali tidak menyokong perhimpunan "bebas anwar 901" maka tidak senonoh ? 

Adakah kerana Hassan Ali membanteras dan membongkar agenda jahat puak kafirun laknatullah yang memurtadkan umat Islam di Selangor lalu beliau jadi tak senonoh ?

Adakah kerana Hassan Ali SANGAT tegas dalam soal akidah menunjukkan yang beliau itu tidak senonoh ?

Adakah kerana gerak geri Hassan Ali untuk kebaikan Islam tidak disenangi ramai pihak, terutamanya DAP lalu beliau diiktiraf tidak senonoh ?

Adakah tidak senonoh Hassan Ali bila beliau menggerakkan projek HIMPUN yang cuba menyedarkan rakyat akan agenda jahat pihak tertentu dalam memurtadkan umat Islam di negara ini ? HIMPUN tidak mendapat restu DAP dan kepimpinan PAS tidak menyokong program tersebut. Hassan Ali menongkah arus. Inikah sebab Hassan Ali tak senonoh ?

Mungkin ini lah sebab mengapa Hassan Ali jadi tidak senonoh kerana menyokong rancangan untuk menyatukan UMNO dan PAS demi kesejahteraan umat Islam di Malaysia. PKR tak setuju jadi Hassan Ali jadi tidak senonoh ?

Gara-gara Hassan Ali mahu PAS diterajui oleh golongan ulama jadi layak kah Hassan Ali dilabel tak senonoh ? 

Adakah kerana Hassan Ali memberitahu kepada umum bahawa perjuangan beliau berteraskan kepada Islam, orang Melayu dan Sultan/Raja yang sinonim dengan perjuangan UMNO itu adalah tak senonoh ?

Apakah ini menjadi punca utama Hassan Ali tidak senonoh ? Hassan Ali pernah berkata, ketaatan beliau hanyalah kepada Allah dan bukan kepada PAS. Hassan Ali tidak taat pada PAS dan dia jadi tak senonoh ???

Jika PAS melakukan kesalahan, beliau berhak bersuara dan menegur. Beliau mahukan pahala daripada Allah dan bukan kuasa politik semata-mata. Inilah punca utama Hassan Ali tak senonoh !!! Membuka tembelang bahawa PAS menipu tentang pahala jika sokong PAS dan syurga bagi penyokong PAS !!!

Jom kita dengar pula apa kata Hassan Ali;


Menurut Hassan perjuangan Anwar itu merupakan agenda peribadi dan bukan agenda nasional atau kepentingan rakyat. Beliau juga menyifatkan bahawa perjuangan Anwar itu adalah perjuangan yang sangat kotor dan beliau tidak sanggup sama sekali.

Hassan Ali juga turut mnegur dan mempertikaikan Anwar yang berangan untuk menjadi Perdana Menteri walau masuk penjara pun masih lagi angankan Perdana Menteri miliknya.

Beliau turut menegaskan bahawa rakyat tidak harus diheret dalam perjuangan Anwar yang KOTOR dan sia-sia. Dan beliau dengan sini juga turut menyelitkan angka "99.99%". Chinadoll ???

Hero jambu Anwar pula bangkit. Azmin mendesak agar Hassan Ali dipecat. Jelas Azmin dengan sengaja mengganggu rumah tangga PAS. Adakah PAS ni barua tunggangan PKR ??? Tepuk dada tanya lah iman ya lebai-lebai kera PAS !

Lama juga ya Hassan bersama PAS. 15 tahun, kalau kahwin dah besar anak pun. Kerana itu Hassan Ali mengenali pemimpin-pemimpin PAS.

Beliau dengan tegas tidak bersetuju Anwar menjadi PM ! Malah mencadangkan Nik Aziz dan jika Nik Aziz tua ganyut tu dah tak mampu, Hassan Ali memberikan sokongan terhadap Hadi.

Hadi seorang yang terpelajar dan bijak. Malah punya rekod dan moral yang jauh lebih baik dari mana-mana pemimpin baik dari PAS mahupun PKR. Siapa... faham-faham je la ye..

Tapi kenyataan paling pedas adalah Hadi memang punya akhlak dan moral yang baik. Hassan Ali menyatakan Hadi "tak sapu anak orang... tak sapu bini orang"... Hahahaha...

Tiba-tiba aku teringatkan Anwar, Sabu, ADUN Selinsing dan ADUN Perupok !!!

Ok, itu berkaitan Hassan Ali yang dipecat. Aku nak cerita pasal moral pula. Moral Anwar. Tapi lupakan sejenak pasal LIWAT SUKA SAMA SUKA.

Nik Aziz dakwa Anwar sakit belakang. Nak bergerak sakit. Nak berjalan sakit. Duduk sakit. Bangun pun sakit. BETUL KE ???

Jom kita lihat aksi Anwar yang sedang tenat kesakitan yang amat sangat di pinggang !


KESIAN !!!

Moral ??? Tak de masalah kot kalau menari. Walaupun SAKIT PINGGANG dan SERBA SERBI TAK BOLEH !!!

Tetapi berjoget sakan tak ingat dunia pada hari mulia Umat Islam menyambut Aidiladha. Di kala takbir bergema di rumah-rumah Allah, Anwar sibuk ber"take-beer"...!

Wahhh... Bagus giler bakal Perdana Menteri Malaysia !!!!

Sumber : KGC


1 comment:

  1. Si tua nyanyuk tu kalau kena liwat sekali baru dia taw senyap. Tapi nasib dialah. Aku tak suka orang tua nak mampus. Aku suka homo cun je.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??