Monday 9 January 2012

REFORMASI - MEMALI - 13 MEI !!! HARAM JADAH PUNYA SIAL !!!

901 - PKR Cuba Main Kotor ! PAS Pula Hidupkan Peristiwa Memali ! DAP Sedap Tidur Dirumah !


Selepas PDRM memberikan kebenaran berhimpun di perkarangan parkir mahkamah, aku memang dah agak yang beruk-beruk GAY TUA ni bukan la jenis yang akan mematuhi undang-undang dan peraturan. Memang dah diketahui sejak azali. Kini Azmin cuba nak jadi pemutar ala-ala Kapal Poosing pula. Azmin menafikan perjanjian dengan pihak polis. Hari ini PDRM keluarkan kenyataan berserta bukti perjanjian kelulusan perhimpunan.


Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh meminta Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali memastikan parti itu mematuhi 10 syarat ditetapkan bagi perhimpunan anjurannya esok termasuk memastikan hanya 5,000 orang dibenar berhimpun di tempat letak kereta di luar pekarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.
Beliau turut menafikan kenyataan Azmin, yang mendakwa Polis Diraja Malaysia (PDRM) tidak mengenakan syarat bagi perhimpunan itu dan menyifatkan Azmin tidak jujur kerana mengeluarkan kenyataan sedemikian.
"Saya kecewa dan kesal dengan kelakuan, pembohongan, tidak gentleman, tidak jujur dan tidak amanah Azmin,” katanya merujuk kenyataan Azmin yang disiarkan dalam sebuah portal berita semalam.
Mohmad memberitahu sidang berita di Ibu Pejabat Kontinjen Polis Kuala Lumpur (IPK KL) di sini, hari ini bahawa Azmin, Ketua Angkatan Muda Keadilan, Shamsul Iskandar Mohd. Akin dan tiga yang lain daripada PKR bersetuju dengan 10 syarat itu pada perbincangan mereka di IPK KL pada Jumaat lepas.
Bahkan, jelas Mohmad surat mengenai 10 syarat itu ditandatangani Shamsul Iskandar di hadapan Ketua Polis Daerah Sentul, ACP Zakaria Pagan di Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul semalam.
"Kita juga mengambil gambar semasa perbincangan itu diadakan dan mempunyai salinan syarat tersebut yang dipersetujui bersama (dengan PKR) dan ditandatangani. Oleh itu, penafian Azmin adalah tidak benar,” katanya.
Mengenai penyertaan perhimpunan itu, Mohmad menegaskan, PKR mesti memastikan hanya 5,000 orang berhimpun dalam kawasan parkir itu.
Beliau berkata, jika lebih daripada 5,000 orang, akan ada limpahan dan ia melanggar syarat yang dipersetujui.
"Sesiapa sahaja boleh menyertai perhimpunan itu namun tidak boleh melebihi 5,000 orang dan jika lebih, mereka yang datang kemudian harus beredar.
"Mereka boleh berbuat apa sahaja di kawasan yang telah ditetapkan, nak lepak ke, baring ke tapi dengan syarat tidak boleh keluar dari kawasan itu (semasa perhimpunan),” katanya.
Mohmad menegaskan PDRM akan bertindak jika perjanjian itu dicabuli dan tidak dipatuhi. — BERNAMA

Nampaknya Azmin cuba nak mempermainkan PDRM !! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la nanti.

Aku yakin esok sekiranya perhimpunan itu jadi diadakan, pasti akan ada hasutan terhadap budak-budak cetek akal untuk melakukan sesuatu yang melanggar syarat PDRM.

Provokasi pasti akan dilakukan. Tak percaya??? Tengok je esok. Oleh itu, jangan salahkan PDRM jika sesuatu tidak diingini berlaku.


Maklumat terbaru yang aku baru terima ini lagi best. Pejuang Isle kote bengkok GAY TUA dari PASpispus ni akan menggunakan anak kecil sebagai perisai.

Nampaknya PAS mahu menjadikan peristiwa Memali berulang.

Teringat peristiwa Memali dulu, mereka menggunakan anak kecil sebagai provokasi untuk memulakan serangan terhadap polis dan tentera.

Anak kecil dijadikan perisai. Nampaknya akan berulang la semula ye tak. Pemimpin PAS dah keluarkan arahan untuk bawa bersama anak kecil dalam perhimpunan.

Pasti sandiwara dan provokasi akan berlaku esok ditahap melampau bagi menaikkan emosi peserta perhimpunan. 

Nampak gayanya, pejuang Isle PASpispus ni lebih sayangkan GAY TUA ni daripada anak sendiri. Nasib la mak ayah aku ni tak singkat akal masa join PAS dulu. Elok sangat la ayah aku dah berambus dari PAS lebih 30 tahun dulu.

Entah mana akal diorang ni sampai sanggup korbankan anak sendiri demi nak membela kote bengkok GAY TUA ni. Dei... Akal letak kat kote ke???

Tapi tak menghairankan pun bagi aku, PAS memang suka shortcut way to heaven !!

Sedang PKR kalut nak selamatkan konek si Al-Juburi dan PAS sibuk meyakinkan sokong kaki liwat adalah jihad, DAP pula sibuk nak kira jam tidur mereka. 

Hahaha... Bodohnya Melayu... Jom kita tengok apa kata Utusan...
DAP tidak minat sertai Perhimpunan 901
Ketika Parti Keadilan Rakyat (PKR) sangat mengharapkan penyertaan parti-parti pembangkang lain pada perhimpunan menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim di Kompleks Mahkamah Jalan Duta esok, DAP dijangka tidak berbuat demikian.
Difahamkan ahli-ahli DAP dan sebahagian besar ahli Parlimen parti itu tidak akan menyertai perhimpunan yang bertujuan memberi sokongan moral kepada Anwar dalam kes liwatnya.
Difahamkan juga walaupun ada arahan dikeluarkan oleh pucuk pimpinan DAP yang menyeru mereka menyertai perhimpunan tersebut, ia tidak mendapat sambutan.
Menurut sumber, jika pun ada penyertaan DAP esok, ia hanyalah dalam kalangan pemimpin tertinggi parti itu sahaja.
Keadaan yang sama pernah berlaku ketika perhimpunan haram Bersih tidak lama dahulu yang mana ia hanya disertai oleh segelintir ahli dan pemimpin DAP sahaja.
"Menyertai demonstrasi jalanan atau perhimpunan haram bukan cara orang Cina."
"Kebanyakan ahli dan pemimpin DAP juga melihat Anwar semakin tidak relevan berikutan pelbagai isu moral terutama kes liwat yang melingkari beliau,’’ kata sumber itu lagi.


Kesian LEBAI KERA dan PENGANUT JUBUR yang memilih untuk menjadi dungu. Esok kita ramai-ramai ikuti live dari blog-blog kawan-kawan kita dan mungkin juga liputan live dari TV.

Boleh lah tengok muka-muka pendukung liwat ni.

Anda kena hati-hati dengan mereka.

Bak kata Mat Salleh, hanya peliwat yang akan menyokong peliwat.

Mungkin ada muka jiran-jiran anda yang kelihatan di media-media menyokong himpunan yang menghalalkan UPACARA LIWAT ni. Hahaha...

Sumber : KGC


Psssstttt... esok upacara mengawan besar-besaran... seronok puak-puak lebai kera dapat main gesel-gesel dengan betina tak tau malu yang ikut demo tu... yang paling sial sekali bawak anak kecil... macam haram... dasar haram jadah... tuihhh...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??