Friday 9 December 2011

GEMPAR !!! PESANAN RINGKAS DAN PADAT BUAT @ngakorming !!!

VIDEO PANAS !!!
NGA KOR MING MENYOROK TU !!!!

Hahahahaha.....

MEMO UNTUK KOMENG......INI NEGERI ORANG MELAYU PUNYA.
Aktivis Pendang Jr Full - SAHABAT SETIA ..NADI UTARA !!


LAGI DARI RAKAN FB BERHUBUNG ISU INI :


Neezam Perkasa
Nga Kor Meng dah hina negeri Perak dan Kedaulatan Raja Perak. Halau je dia keluar dari negeri Perak. Dulu guna ayat Al-Quran lepas tu hina MB Perak dengan gelaran "hitam metallic" la ni hina Perak dengan gelaran Perak Darul Kartun. Punya bangsat cina ni. Kalau aku jumpa nak je aku sumbat najis aku kat mulut celaka ni. Apa pulak kata orang PERAK yang lain?
Jangan biarkan mamat celaka ni sesuka hati mengutuk negeri kita. Buangkan dulu isu politik tapi bersatu atas nama orang PERAK. Yang nak membela budak celaka ni maknanya depa juga orang celaka dan patut humbankan mereka yang cuba khianat negeri sendiri ke pulau jerjak.


Sumber : Pengerusi Nadi Rakyat Malaysia AAKJ.com


Pssstttt... Ngok Ngek ni memang patut dihambat dengan batang penyapu biar berambus je dari Tanah Perak ni... Gua malas nak komen panjang-panjang pasal BABI sekor ni... kalau gua jumpa BABI Kor Ming ni... Gua baling dengan taik je... errmm... lepas ni kena kumpul najis untuk baling ke muka Ngok Ngek ni... hahahaha.... (ini pesanan ringkas dari Pengerusi Nadi Rakyat Perak khas buat Nga Kor Ming-Ngok Ngek yang bermulut BABI!)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??