Friday 9 December 2011

PANAS !!! AMIN ISKANDAR MAIN TIKAM-TIKAM ???


BUKTI ! Bloggers Pro-Pembangkang Di BALUN HINA Dalam Blog Rasmi Anwar Ibrahim !!


artikel amin khas dalam blog anwar.

Sebelum ini Amin Iskandar tidak berapa dikenali di dalam alam siber ini.

Walau pun mengaku sebagai seorang aktivitis dan blogger, nama Amin Iskandar tiba-tiba 'meletup' apabila mencuit blogger otai pro-UMNO iaitu Papa Gomo.

Maka, nama Amin Iskandar menjadi mekar di alam siber ini dengan pelbagaipendedahan tentang latar belakang beliau.

Seseorang yang sebelum ini hanya picisan di belakang tabir menjadi popular hanya kerana mencuit blogger pro-UMNO.

Populariti singkat yang di'hadiah'kan oleh bloggers pro-UMNO itu turut memberikesan ke atas kedudukan Amin Iskandar di hati suspek liwat Saiful Bukhari iaituAnwar Ibrahim.

Sebagai contohnya, artikel terbaru Amin Iskandar di siarkan khas di dalam blog Anwar Ibrahim !

Tetapi malang tidak berbau, di dalam keghairahan Amin Iskandar meniti danmenumpang kepopularan blogger pro-UMNO, beliau terlupa bahawa artikel beliau itu sebenarnya turut menghina bloggers pro-pembangkang.

Fitnah tentang anak DS Najib Razak di Australia baru-baru ini adalah satu contoh yang sangat jelas difitnah oleh bloggers pro-pembangkang.



Di antara artikel Amin Iskandar :-


Dalam keghairahan berjuang di alam siber, terdapat juga segelintir kecil yang menyalahgunakan Internet. Internet dijadikan medan untuk menyebarkan fitnah untuk menjatuhkan pihak-pihak tertentu.
MiM : blogger pro-pembangkang mencipta fitnah.
Terdapat juga blog-blog yang menggunakan kata-kata kesat dan lucah untuk memaki hamun pihak lawan mereka. Fitnah direka untuk mensensasikan penulisan mereka.

Lebih aneh lagi, mereka-mereka ini berbangga dengan penulisan yang menggunakan kata-kata kesat dan lucah. Jika dikaji penulis-penulis sebegini kebiasaannya tidak berani mendedahkan identiti mereka.

Mereka berlindung disebalik nama-nama samaran yang pelik-pelik dan kadangkala lucu juga. Untuk membela tuan-tuan politik mereka, fitnah dan tohmah digunakan untuk mematahkan hujah lawan.
MiM : Anwar Ibrahim turut menyebar fitnah
Yang lebih pelik lagi apabila aktiviti sebegini dihalalkan oleh pemimpin-pemimpin politik yang tidak sedar satu hari nanti mereka juga bakal menjadi mangsa kepada penulis-penulis sebegini.
Artikel Amin Iskandar itu sangat jelas. Jika Anwar Ibrahim sendiri pencipta dan penyebar fitnah, begitu juga barisan penulis-penulis pro-pembangkang!

Amin Iskandar dan Anwar Ibrahim juga sepatutnya tahu bahawa fitnah ke atas bekas Ketua Polis Negara, TS Musa Hassan juga dimulakan oleh bloggers pembangkang!

Di antara artikel Amin Iskandar :-
Baru-baru ini, bekas KPN difitnah di Internet — menggunakan gambar “super impose” yang mengatakan kononnya beliau berkahwin dengan seorang artis.

Penulis-penulis fitnah dan lucah terus berleluasa.

Aktiviti sebegini mungkin sudah tidak dapat dihentikan oleh kerana ianya telah menjadi budaya sesetengah pihak
MiM bersetuju dengan Amin Iskandar. Contoh fitnah TS Musa Hassan itu jelas menunjukkan bloggers pro-pembangkang kuat memfitnah!

Dengan contoh-contoh artikel Amin Iskandar yang disiarkan khas di dalam blog rasmi Anwar Ibrahim menunjukkan bahwa Anwar Ibrahim merestui Amin Iskandar 'membalun' bloggers pro-pembangkang!

Apakah bloggers pro-pembangkang akan berdiam diri daripada terus dihentam oleh Amin Iskandar, aktivitis yang popular kerana blogger pro-UMNO?

Mahukah?



Sumber : MiM




Pssstttt.... morale of the story... kalau nak famous and cepat glamour... sila buat onar dengan sahabat2 top blogger Pro-UMNO... pasti anda dapat glamour... Hahahaha... Bijak Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI) ni didik blogger dia... hahaha... Tak bleh blah dowh... Readers... fikir-fikirkanlah ye... ramai yang atas pagar baca blog ni... so, pandai-pandai lah nilai sebaiknya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??