Tuesday 6 December 2011

HEBAT !!! PAPA HEBAT !!! ANAK PAPA HEBAT !!!

HEBAT !!! Memang hebat Nurul Izzah ni. Promoter WINE !!! Bangga Pak Nuar !!!


Aku memang agak nakal kat twitter. Tetapi tidak lah sampai nk promote barang-barang HARAM kat twitter aku. 


Macam-mana seorang perempuan Islam (aku tak nak kata Melayu sebab dia pun tak mengaku dia Melayu) boleh buat promosi benda HARAM JADAH ni !!! Ustaz ko tak ajar ke Izzah oiii...!!! Atau mak bapak ko tak ajar menatang tu HARAM ???


Kalau kat Kelantan ada pelacur BERTUDUNG. Di Selangor pula ada PROMOTER WINE BERTUDUNG !!! Korang ni la jenis lahabau dan binatang yang merosakkan Islam...!!! Tok Gundu Nik Ajis tak nak komen ka...????






Pssstttt... aku tak sambut Christmas macam Nurul Izzah...!!!!

1 comment:

  1. hurmmm... dia nak promote ape tu aku tak berapa nak kisah ...

    cuma yang aku kesah sekarang .. aku ni penduduk lembah pantai ... x nampak langsung si mata sepet ni turun ke padang ... yg aku nampak dia sibuk tolong puak2 POKER = PKR dia je ... dan aku dapat melihat semakin pupus puak2 dia kat lembah pantai ... @

    Dah ready nak keluar dari lembah pantai .... Wallah Hu Alam Bissawab..."... hhi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??