Monday 5 December 2011

PANAS !!! TUN M LEMPANG DAP GARA-GARA MULUT LONGKANG NGA KOR MING !!!


Isu ‘Hitam Metalik’: Tun M Anggap Dap Kering Idea



DAP kini sudah tidak mampu berbuat apa-apa dan sebab itulah mereka seringkali mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang berbentuk penghinaan dimana ia akhirnya hanya akan parti itu sendiri.

Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan parti berkenaan sudah kekeringan idea dan isu untuk berbahas namun mereka terdesak untuk menonjolkan diri.

Jelasnya, adalah menjadi kebiasaan apabila pemimpin-pemimpin DAP memaki hamun serta menghina orang lain dimana ia disebabkan oleh faktor terlalu inginkan populariti.

“Mereka ini sudah tak boleh buat apa-apa dah… memang kerja mereka membangkang, memaki hamun dan menghina orang untuk menonjolkan diri atau mendapat populariti.

“Apa yang patut mereka buat adalah pemimpin sepatutnya menunjukkan apa yang mereka boleh lakukan kepada rakyat dan bukanlah dengan cara menghina pemimpin lain,” katanyaa

Tun Mahathir berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Adun Pantai Remis, Nga Kor Ming dari Dap yang menghina Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir dengan kenyataan “Menteri Besar Hitam Metalik yang haram jadah masuk dari pintu belakang naik kapal selam dari Pangkor”.

Kenyataan berbaur perkauman dan kurang ajar itu dilemparkan terhadap Zambry ketika berucap dalam Majlis Ceramah Pas di Kamunting, 9 September lalu.

Namun ia kemudiannya dibongkarkan oleh Adun Slim River, Datuk Khusairi Abdul Talib pada Persidangan Dun ke-12 apabila pemimpin BN itu muncul dan mendakwa mempunyai bukti berbentuk visual.

Visual terbabit kemudiannya disiarkan dalam PerakToday.com pada 25 November lalu dan mendapat liputan hebat dari media arus perdana.

Sumber : Perak Today


Psssttt... DAPigs memang rasis dari dulu.. dungu-dungu totok PASpispus memang buto perut...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??