Wednesday 7 December 2011

GEMPAR !!! MISTERI SUPERMAN PKR BERSELUAR DALAM BUAYA TERJUN BANGUNAN EXCO !!!


Malaysia digemparkan dengan kes Superman yang jatuh dari tingkat 1 Bangunan Kediaman Exco, Seksyen 7, Shah Alam, Selangor. Rupa-rupanya Superman berkenaan adalah ahli PKR yang digelar Superman kerana dijumpai terdampar di bawah dengan hanya berseluar dalam. Ada versi menyebut seluar dalam cap buaya. Mungkin brand Crocodile.

Geli hati bila kali pertama ketahui kes ni dari berita Buletin Utama di TV3. Manakan tidak, terjun bangunan hanya dengan berseluar dalam. Disini laporan dari bernama disertakan,

SHAH ALAM, 4 DECEMBER, 2011: A Parti Keadilan Rakyat (PKR) member sustained injuries on his right wrist, left leg and face after falling from the first floor of a housing unit at the SUK Housing Complex, Section 7, here, at dawn today .
Shah Alam CID chief DSP Kamaruddin Ismail when contacted, said Yahya Talib, 49, from Kampung Nelayan Telok Gong, Klang, was found sprawled, clad only in his underwear, on the lower balcony of the three-storey unit, by his roommate who had just returned from performing his Suboh prayers.
"The roommate sent him to Tengku Ampuan Rahimah Hospital in Klang, before lodging a police report at the Section 6 police station.
"His condition is stable but he is unable to speak much," he said.
The Port Klang crane operator who is married and an active PKR member for three years now was attending a two-day program at the complex with about 70 PKR members.
Kamaruddin said police were awaiting the x-ray report and the case was being investigated as an accident. - Bernama

Apa yang menjadikan tanda tanya sekarang adalah kenapa kejadian seumpama ini terjadi? Adakah acara terjun bangunan ini adalah sememangnya tradisi didalam parti pembangkang?

Difahamkan bahawa, mangsa yang terjun dari tingkap itu berada di bangunan Exco itu untuk satu kursus pilihanraya anjuran PKR. Kursus berkenaan di sebelah pagi. Kursus ini disasarkan kepada JKKK Selangor. Tiba-tiba teringat pulak pada 1 kes sebelum ini yang mana article tersebut menyatakan Pengerusi JKKK ditahan dalam serbuan di sebuah Kelab Hiburan (Pub).

Banyak teori dan spekulasi berkaitan kes terjunan tingkap di Bangunan Exco ini. Ada bisik-bisik yang mengatakan berkemungkinan kes ini terjadi kerana kesan dadah atau alkohol. Mangsa juga tidak ingat apa yang berlaku. Laporan perubatan masih dinanti. Adakah terdapat alkohol ataupun dadah, kita sama-sama tunggu.

Walaubagaimana pun, kejadian ini tetap pelik dan ajaib. Bagaimana manusia waras boleh terjun dari bangunan tersebut. Kalau nak bunuh diri, tidak logik. Ketinggian bangunan bukanlah tinggi mana.

Apa yang terjadi di bangunan tersebut pada malam itu? Ada parti buih ke? Berhantu kah bangunan tersebut? Atau, mangsa memang suka terjun bangunan semasa tidur? Jarang berlaku tetapi ada yang berjalan dalam tidur tetapi tidak lah sampai tahap panjat tingkap untuk terjun lagi.

Misteri Tinggal Misteri...!!!

Sumber : KGC



Psssttt... pasai pe Faekah tak nak ulas??? tapi sibuk-sibuk lak menyemak hal antara Noh Omar dan Khalid Gagap... Ulas la Faekah... semua nak tau misteri ni... Hahahahaha...

3 comments:

  1. apa yg ko merepek ni penulis??apa ini je ke standard dan mentaliti bebudak umno? abis punah bangsa dan maruah kalo jenis meracau meraban bwgini yg tadbir negara.. otak udang 3suku punya admin..

    ReplyDelete
  2. hahaha giler serius punya kelakar cuma puak pakatan rompak memang akan meroyan tgk penulisan ni sebab terkena batang hidung. i4tt tak nak update ke citer pasal pengerusi jkkk yg kantol pub tu? cer citer cer citer!

    ReplyDelete
  3. Ganyang malaysia!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??