Sunday 4 December 2011

PERFECT : MENGHINA MELAYU, INDIA, ISLAM, SULTAN DAN UNDANG-UNDANG TUBUH NEGERI !!!! RACIST !!!





Ngok Ngek Nga Kor Meng DIGESA MEMOHON AMPUN KEPADA TUANKU SULTAN PERAK !!!!!





“Menteri Besar Hitam Metalik yang haram jadah masuk dari pintu belakang naik kapal selam dari Pangkor bawa mongolia bersama"




Inilah kata-kata racist dan fitnah dari seekor cina BABI DAPigs Nga Kor Meng @ Nga Ngok Ngek. Mampos lagi baik la si cina BABI DAPigs ni. Lihat video dibawah;

Pembaca boleh rujuk article KGC sebelum ini.Klik sini

Kerana pulut santan binasa, Kerana mulut badan binasa !!!

Hitam Metalic - sungguh hina rakyat yang berkulit gelap di pandangan DAP
Haram Jadah - ini benar-benar menghina kaum Melayu Islam
Ikut Pintu Belakang - yang ini ramai orang kurang sedar. Ayat NKM ini menunjukkan kebebalan maha bahlol NKM. Ini menunjukkan bahawa bodohnya dia pada Undang-Undang Tubuh Negeri Perak dan sekaligus membuktikan dia tidak layak bergelar pemimpin. Apakah niat NKM ini ingin menghina Kuasa Sultan Perak dan Undang-Undang Tubuh Negeri Perak denga sengaja ???
Kapal Selam - Inilah masalah PEMIMPIN dalam pembangkang ni. Mereka buta ekonomi dan teknikal. Kalau dikatakan bodoh pastinya melantun tetapi sengaja menempah agar diri dikatakan bahlol.
Bawa Mongolia bersama - ini bukti jelas bahawa NKM memang suka memfitnah dan menghina mendiang warga Mongolia itu. Jelas menunjukkan fitnah makanan ruji puak-puak pahatan HARAM JADAH ini. Siapalah pakatan haram jadah ni tanpa fitnah kan. Tanpa fitnah mereka tak dapat meneruskan survival politik mereka.
Yang paling ingin diutamakan adalah point ke-3 tadi ;

Ikut Jalan Belakang - yang ini ramai orang kurang sedar. Ayat NKM ini menunjukkan kebebalan maha bahlol NKM. Ini menunjukkan bahawa bodohnya dia pada Undang-Undang Tubuh Negeri Perak dan sekaligus membuktikan dia tidak layak bergelar pemimpin. Apakah niat NKM ini ingin menghina Kuasa Sultan Perak dan Undang-Undang Tubuh Negeri Perak denga sengaja ???

Bab rasis dan diskriminasi kaum ni, DAPigs memang juara. Yang ni masyarakat dah maklum dari dulu lagi. Selain memohon maaf dengan Yang Amat Berhormat Dato' Sri DiRaja Dr Zambry Abdul Kadir, si Ngok Ngek Nga Kor Meng ni mesti meminta maaf kepada seluruh kaum India, Melayu dan yang beragama Islam.

Maksud kata-kata si Ngok Ngek berkaitan ikut pintu belakang bukanlah Anwar Ibrahim yang dimaksudkan. Ini tidak ada kena mengena dengan stor kunyit mahupun Al-Juburi...!!!

Nga Kor Meng si ngok ngek rasis BABI DAPigs mesti meminta ampun kepada Sultan Perak kerana mempertikaikan Undang-undang Tubuh Negeri Perak dan juga Kuasa Sultan !!!!

Kebidapan si Ngok Ngek ini adalah sesuatu yang melampaui norma-norma dan adab seorang manusia. Perlu kah kita simpan manusia yang tak ada sivik ni untuk jadi pemimpin. Masyarakat tidak memerlukan manusia yang kurang ajar, biadab, racist dan tak menghormati orang lain didalam komuniti. Ngok Ngek ni tidak layak menjadi manusia. Alangkah baiknya kalau dia ni dilahirkan sebagai BABI je.

Sudahlah kurang ajar dengan MB, mencerca rakyat pula. Ambil pulak bonus point menghina Sultan Perak dan Undang-undang Tubuh Negeri. Kalau dizaman Kesultanan Melayu lama, dah lama si BABI DAPigs Ngok Ngek ni kena pancung.


Ngok Ngek Nga Kor Meng DIGESA MEMOHON AMPUN KEPADA TUANKU SULTAN PERAK !!!!!



Sumber : KGC

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??