Sunday 15 January 2012

ANWAR DISAHKAN GAY !!!

Confirm ! Anwar Gay !

Betulkah Anwar GAY ???

Jom kita baca sikit berita dari Filipina;

Manila, Philippines – The Progressive Organization of Gays in the Philippines (ProGay) welcomed yesterday the acquittal of Malaysian oppositionist Anwar Ibrahim on sodomy charges.

Reacting to the judgment of the Kuala Lumpur High Court that Anwar was not guilty of sodomizing his aide Mohammad Saiful Bukhari Azlan, ProGay said it is now time to scrap sodomy laws that were part of British colonial legacy. “We join the democratic people’s movements in celebrating Anwar’s triumph over the frame-up,“ said Oscar Atadero, ProGay’s human rights officer.

ProGay also sees the legal victory as a positive step for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) rights in Malaysia. ProGay noted that even as the Philippines has no sodomy law, politicians and court justices are attacked with allegations of homosexuality for political gain. (Marvyn N. Benaning)


Amacam ???

Sebaik sahaja Anwar dibebaskan sahaja dari pertuduhan LIWAT 2, maka bersoraklah kaum Luth di Manila, Filipina. Organisasi Progresif Gay Filipina (ProGay) begitu seronok dan gembira dengan keputusan mahkamah melepas dan membebaskan Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Dengan penuh tak tau malu, organisasi gay tertua dan terbesar di Filipina menyibuk pula meminta Malaysia meminda undang-undang yang dirasakan mereka menghalang kebebasan bermain bontot iaitu akta 377 Kanun Keseksaan. Malah sesuka hati meminta pula akta berkenaan dihapuskan kerana dianggap ketinggalan zaman sedangkan itulah perbuatan paling jijik dalam peradaban manusia.

“Kami bersama-sama pergerakan individu demokratik yang lain meraikan kejayaan Anwar menentang penganiayaan terhadapnya,” kata Oscar Atadero, pegawai hak asasi manusia pertubuhan pembela kaum gay itu.

Hello...! Ini kenyataan menunjukkan bahawa Anwar tu dah macam Bapa Gay Idola Filipina !

ProGay yang ditubuhkan pada tahun 1993 itu merupakan satu organisasi sekumpulan lelaki gay yang bermatlamat untuk mendapatkan pengiktirafan penuh daripada masyarakat berkaitan dengan kebebasan melakukan aktiviti seks songsang, dan menuntut hak agar tidak diskriminasi oleh keluarga, komuniti, kerajaan, gereja dan media.

Pada 26 Jun 1994, kumpulan gay ini telah menganjurkan perarakan Gay (pride parade) pertama di Asia yang dinamakan ‘Gay March’ untuk mengetengahkan isu-isu mereka berkaitan dengan kesaksamaan sosial yang mereka percaya bahawa perjuangan untuk pembebasan (liberation) gay adalah perjuangan untuk kebebasan negara (national freedom).

Mereka menganggap bahawa pembebasan Anwar itu merupakan satu langkah positif kepada perjuangan hak LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender) di Malaysia.

Jadi, Anwar benar-benar GAY !

Rakyat Malaysia perlu menggunakan akal fikiran yang dianugerahkan untuk menilai perkara ini dengan sebaik-baiknya ! Kepada yang beragama Islam tu terutama lebai kera PASpispus tu, tepuk dada tanya iman. Apakah syahadah korang tu untuk mengangkat kaum Luth ???

Ketahuilah (semoga Allah Subhaanahu wa ta’ala menunjukimu) bahwasanya Rasulullah ` bersabda,

“لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ، لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَ عَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ، لَعَنَ اللَّهُ مَنْ عَمِلَعَمَلَ قَوْمِ لُوطٍ”.

“Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth, Allah Subhaanahu wa ta’ala melaknat siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth.” - Hadis ini diriwayatkan oleh Ath-Thabrani di dalam Al-Ausath dan oleh Al-Hakim,
Ia berkata, “Sanadnya shahih dari Abu Hurairah secara marfu’ dengan lafal: “….. dilaknatlah siapa saja yang melakukan perbuatan kaum Luth….” Beliau mengulangnya sebanyak tiga kali, sampai pada akhir hadis.

Sumber : KGC


Psssstttt... woahhhh.... Parti Kunyit Raya berkembang baek di Filipina !!! Cawangan dah pun dibuka di Manila....!!!!


3 comments:

  1. Hallo.. Mintak link blgo gua boleh? www.tokguru86.blogspot.com

    hehehehehe

    ReplyDelete
  2. Apa la korang ni?Tak habis-habis dengan meliwat, meliwat, meliwat.Aku suka meliwat.So what?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??