Monday 16 January 2012

PANAS !!! ANWAR SOKONG AKTIVITI SONGSANG !!! PAKATAN BENGANG !!!

Anwar Sudah Jadi Liabiliti Pakatan!

Anwar Sudah Jadi Liabiliti Pakatan!

Anwar benar benar banyak mengecewakan penyokong pakatan, terlepasnya beliau dari hukuman mahkamah ternyata membuatkan Anwar lupa diri dan bongkak, terlepasnya beliau dari sabitan kes liwat hanyalah disebabkan teknikal. Umum mengetahui kejadian liwat tetap berlaku.

Kalangan pemimpin pakatan langsung tidak menolak bahawa kejadian liwat tidak berlaku sebaliknya mereka bersetuju dengan kenyataan Karpal bahawa kejadian tersebut berlaku suka sama suka.

Dalam kenyataan terbaru, Karpal amat berharap agar pihak pendakwaraya tidak mengemukakan rayuan. Jika rayuan diterima oleh pihak mahkamah maka kali ini Anwar sudah pasti terpaksa menyerahkan DNA beliau yang sebelum ini dipertahankan oleh peguambela bahawa Anwar berhak untuk tidak menyerahkan DNA.

Terlepasnya Anwar adalah satu malapetaka buat pakatan apabila kempen mereka sejak 98 bahawa mahkamah dibawah pengaruh kerajaan meleset jauh. Kempen mereka tiba tiba menjadi hambar dan serba tidak kena.

Kehabisan modal dan tidak mempunyai landasan setelah isu isu besar yang menyentap hati rakyat yang dimainkan oleh pakatan lenyap begitu saja apabila dibuktikan keikhlasan kerajaan dan kebebasan badan kehakiman.

Anwar dalam kenyataan terbaru didalam temuramah bersama BBC telah banyak merosakkan rancangan pakatan apabila soalan daripada wartawan mengenai undang undang sodomi Anwar mendesak agar diadakan satu rombakan dan mansuhkan undang undang yang lapok.

Kenapa Anwar mempertikaikan undang undang anti sodomi?


Sumber : KGC


Pssstttt... awat hang gagap Nuar oiii... Hahahaha...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??