Sunday 8 January 2012

GEMPAR !!! ANOTHER DOCTOR IN THE HOUSE BOGELKAN PENIPUAN PAKATAN HARAM JADAH !!!


I4TT tak tahu lah lawak apa si Anwar nak pakai ni. Serious giler kelakar. Meh I4TT tunjukkan seorang Doctor by profession kantoikan puak-puak penjilat jubur ni.. Hahaha...

2 entri dari Dr MiM... Entri pertama ni kuar lebih kurang 3 jam lepas...

Pengawal Keselamatan Wan Azizah Meninggal Dunia..

Seorang wartawan Harakah telah menyatakan dalam Twitter beliau mengatakan bahawa Fayyad (pegawai keselamatan Dr Wan Azizah) telah terkena suntikan beracun di tapak tangannya dan meninggal dunia di Hospital Seberang Jaya! Katanya, jantung pengawal tersebut berhenti!

 

Rasanya MiM kenal muka wartawan tersebut. Di mana ya?

Tapi bila MiM membaca twitter di atas dan meneliti 'diagnosis' yang dibuat oleh wartawan tersebut, baru MiM ingat beliau adalah wartawan yang terkedu malu dilondehkan oleh MiM semasa 'diskusi' pelajar USM baru-baru ini.

Beliau juga yang berbohong tentang MiM dimalam itu di dalam blog beliau kerana dimalukan didepan pelajar dan rakan-rakan beliau.

Mungkin kerana terlalu frust malu menonggeng, wartawan tersebut teringin pula menjadi doktor perubatan seperti MiM dan membuat diagnosis kematian pegawai keselamatan Wan Azizah disebabkan oleh 'suntikan racun di tapak tangan'!

'Diagnosis' wartawan terkedu malu itu perlu bukti yang kukuh kerana adalah jijik dan buruk perangai jika beliau mengada-adakan cerita.

MiM sendiri berasa amat sangsi dengan 'suntikan racun di tapak tangan' sebagai penyebab kematian pengawal keselamatan Wan Azizah.

But first thing first, apakah benar Fayyad telah meninggal dunia?

Mungkin ada di antara pembaca yang dapat berkongsi tentang kesahihan twitter tersebut.


Sekarang ikuti entri ke-2 yang keluar sejam selepas entri pertama...

Terbaru ! Laporan Doktor Perubatan : Pegawai Keselamatan Wan Azizah Dicucuk Morfin!

Pengawal keselamatan Wan Azizah nazak jantung berhenti di sebabkan oleh suntikan morfin?

Rujuk twitter di bawah :


Sebagai doktor perubatan, MiM tergelak besar apabila membaca twitter di atas. Si penulis itu sudah pasti tolol dalam perubatan kerana morfin tidak boleh dimasukkan ke dalam badan hanya sekadar 'terasa dicucuk jarum' sahaja!

Picagari diperlukan dan jika sampai nazak, ianya bermakna dose morfin yang digunakan tinggi.

Dan sepanjang pengalaman MiM sebagai doktor perubatan, tempoh untuk cucuk dan menekan tombol picagari (intramuscular IM injection) sehingga habis cecair (1 cc) di dalam picagari itu akan mengambil masa lebih kurang 5-8 saat!

Hanya jika Fayyad merelakan diri beliau disuntik sahaja maka proses menyuntik segala cecair di dalam picagari itu akan dapat dilakukan dan sudah tentu amat mustahil ketika bersesak di depan orang ramai!

Manakala, tempoh kehadiran morfin di dalam plasma darah adalah kira-kira 20 minit. Maka, segala simptom morfin tidak mungkin akan berlaku secara tiba-tiba!

Why with all this crap?

**********************

Untuk rekod bagi yang tak tahu lagi, Dr MiM (blogger Minda Intelek Melayu) adalah seorang DOCTOR by profession. I4TT nak tengok la jugak kalau ada mana-mana manusia yang lebih pakar dari pakar ni kan... Hahahaha...

Tak habis-habis dengan sandiwara la FUCKATAN ni... Sketsa malam ni nampaknya tak berjaya kerana Blogger UMNO adalah seorang doctor.. Hahaha...

Agak-agaknya apa ye sandiwara untuk esok hinggalah ke hari saat 901 ???

Bab-bab berlakon ni memang hebat la diorang ni. Ada studio lakonan ke? Hahaha... 

Semakin dekat dengan 901 ni makin nampak kalut dan terdesak mereka ni. Harap jangan lah buat lawak bodoh seumpama ini lagi. Malu la budak-budak tengok kebodohan korang ni. Hahaha...

I4TT cuba nak meneka-neka, apa lagi sandiwara esok ye.. Erm.. mungkin akan ada pula yang jatuh tangga, kemudian mereka akan kata konspirasi si jatuh ni kerana UMNO cuba bunuh kot.

Mungkin juga, Anwar cuba lintas jalanraya kemudian datang kereta laju langgar Anwar kononnya UMNO yang langgar. Konspirasi lagi...

Kalau nak difikirkan, banyak lagi kemungkinan yang bakal terjadi. Hahahaha....


Psssttttt... bila si dajjal-dajjal pakatan haram jadah ni nak habis berlakon haa... hahahaha....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??