Thursday 19 January 2012

PAYAH KALAU RASA TERLEBIH ISLAM DARI YANG LAIN !!! APA NAK JADI LA AZHAR IDRUS NI !!!

Azhar Idrus Bakal Ganti Nik Aziz


Akhirnya pencarian PAS untuk menggantikan pemimpin mereka seperti Nik Aziz dan Hj Hadi sudah berjaya. Ciri ciri yang ada pada Ustaz Azhar Idrus menepati syariat PAS.

Kelebihan beliau mengkafirkan orang lain menjadi satu aset penting untuk mencapai satu taraf yang setanding dengan Nik Aziz dan Hj Hadi.

Nik Aziz dan Hj Hadi cukup terkenal dengan amalan mengkafirkan orang lain. Pengaruh mereka dalam mengkafirkan lawan politik amat berjaya perkara ini turut berjaya dicapai oleh Ustaz Azhar Idros.

Didalam video ini apa yang dapat kita perhatikan, akhlak ustaz ini cukup tinggi darjatnya setanding Nik Aziz dan Hj Hadi. Darjat ini bagaikan lesen besar untuk mengkafirkan orang lain.

Ustaz Fathul Baru dari ILMU dilihat jauh ketinggalan dari segi kehebatan Ustaz Azhar berhujah. Masakan tidak, memandangkan Ustaz Fathul Bari dilihat tidak mampu mengkafirkan orang lain. Sebaliknya Azhar Idros telah berfatwa bahawa ustaz Fathul Bari telah jatuh kufur kerana tidak menerima perjuangan PAS.




Sumber : KGC


Pssstttt... perghhh... ni Ustaz ke ape ni..?? Tak pernah aku jumpa orang agama yang macam ni... Aku salah belajar agama ke... Azhar ni salah belajar..???


5 comments:

  1. tapi pengaruh ustak azhar kuat kot di kalangan muda belia..

    ReplyDelete
  2. Ustaz mabuk ceramah sampah.... Masya'Allah!! Dia kata org sesat...dia sendiri yg sesat krn bg ceramah menyesatkan org!!! Baghal nyer setat!!

    ReplyDelete
  3. Sesat ke tak sesat ke,aku suka bontot.

    ReplyDelete
  4. bagi aku penyokong umno yg sesat sbb semua ustaz ckp dia tak terima. kalau umno tu tahu agama tak ape jugak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??