Monday 16 January 2012

GEMPAR !!! HASAN GILA KUASA !!! ANWAR GILA BONTOT MAT JAMBU !!!

Anwar Kata Hasan Ali Gila Kuasa dan Gila Duit



Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr Hasan Ali berkata kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim baru-baru ini berhubung hak golongan gay, antara faktor beliau tidak boleh bersekongkol dengan Ketua Pembangkang itu.

Menyifatkan kenyataan itu menggambarkan pandangan peribadi dan asasi yang dipegang oleh Anwar, Hasan berkata, atas dasar itu juga rakyat Malaysia mesti menolak perjuangan Anwar, khususnya untuk menguasai Putrajaya.

"Sebab golongan gay, lesbian, homoseksual, transeksual ini jika hendak dihalalkan di Malaysia, God Forbid (minta dijauhkan Allah swt)...saya rasa Malaysia akan bergolak, berpecah dan 'chaos' (huru-hara) akan berlaku.

"Pandangan Anwar ini bukan setakat dalam wawacancara di BBC, Mumbai, India tetapi kalau kita tengok balik, itulah pandangan peribadi dan asasi yang dipegang oleh Anwar Ibrahim," katanya sebagai mengulas kenyataan Anwar dalam satu temu bual dengan BBC di Mumbai, India.

Dalam sesi wawancara itu, Anwar ketika menjawab soalan berkaitan hak-hak golongan gay dan sama ada beliau bersedia untuk menerima "idea anti-diskriminasi yang melibatkan hak-hak golongan gay", berkata terdapat keperluan untuk menyemak semula undang-undang lapuk Malaysia supaya tidak dilihat sebagai menyusahkan dan dianggap sebagai relevan.

"Jika itulah satu alasan kenapa saya tidak boleh bersama-sama (bersekongkol) dengan Anwar Ibrahim, saya rasa pendirian saya amat sahih," kata Hasan.

Mengenai kenyataan Anwar yang melabelkan beliau sebagai 'gila kuasa dan duit', Anggota Dewan Undangan Negari (Adun) Gombak Setia itu sebaliknya memulangkan paku buah keras kepada Anwar.

"Siapa yang lebih gila kuasa? Anda sendiri lebih tahu siapa yang mengumpulkan orang sehingga ke Sabah dan Sarawak sebagai pengaruh untuk mendapatkan Putrajaya.

"Malah dalam penjara pun masih mengaku boleh menjadi Perdana Menteri," sindirnya.

Anwar ketika mengulas pemecatan Hasan oleh PAS baru-baru ini dipetik sebagai berkata, “Adalah lebih baik sekiranya kita membersihkan Pakatan Rakyat daripada mereka yang gila kuasa dan duit, bukannya bertentangan ideologi".

Sumber : KGC


Pssstttt... Hassan Ali gila kuasa pun nak heran apa, dia EXCO dan memang ada kuasa... Anwar ada apa..??? Gila bontot...!!!!



1 comment:

  1. Biarlah dia nak gila bontot.Aku pun gila bontot jugak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??