Thursday 15 December 2011

GEMPAR !!! MP DAP TENDANG IBU SENDIRI !!!

Ahli Parlimen Di Tangkap Tendang Ibu Sendiri?


Ahli parlimen DAP Teo Nie Ching dilaporkan telah menendang ibu sendiri. Di hadapan pengundi beliau berpura pura memberi bantuan dengan segala macam bentuk imbuhan konononnya beliau sebagai ahli parlimen yang prihatin.

Ahli politik jenis apakah yang tidak membantu ahli keluarga sendiri? Yang terdekat dan darah daging sendiri tidak dibantu membuktikan ahli politik sebegini tidak punyai hati perut yang mulia.

Pihak Malaysiakini atau pun mana mana portal berita pro pakatan langsung tidak menyiarkan berita mengenai Ahli Parlimen Serdang apabila ibunya sendiri mendapatkan bantuan MCA Negeri Sembilan. Apabila mempunyai masalah jantung.

Ketua MCA Negeri Sembilan Dr Yeow Chai Thiam menyifatkan adalah amat janggal apabila ibu seorang ahli parlimen DAP memohon bantuan kepada MCA. Pihak MCA terus membantu serta merta ibu kepada Teo Nie Ching apabila beliau meminta bantuan.

Disebabkan sikap ultrakiasu Teo Nie Ching seorang ahli parlimen DAP bukan saja mendiamkan diri malah beliau langsung tidak berterima kasih kepada pihak MCA yang membantu menyelamatkan ibunya.

Paling mengejutkan suami kepada Teo Nie Ching juga adalah seorang doktor. Kenapa mereka langsung tidak mahu membantu ibu ini yang sedang kesakitan?

Sumber : KGC


Pssstttt... kalau mak sendiri diabaikan... tak hairan lah kalau rakyat pon tak diendah...!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??