Saturday 10 December 2011

@NajibRazak @NadiRakyat @nohomar #KMS1M @KGConline : BANTUAN IKHLAS MEMBANTU SAHABAT BLOGGER PRO-BN INI AMAT DIHARGAI !!!

Sahabat pejuang kita kemalangan dan bantuan masih diharapkan pada mana-mana pihak yang sudi.


Petang tadi wakil dari Nadi Rakyat, Mykmu, Perkasa & Pertubuhan Agenda Sosial Media 1Malaysia telah pergi melawat dan menyampaikan sumbangan daripada sahabat-sahabat Media Sosial kepada sahabat kita dan isterinya di hospital Ampuan Rahimah Klang.


Keadaannya sudah stabil tetapi belum boleh banyak bergerak dan bercakap. Kecederaan muka agak serius dengan banyak kesan luka dan jahitan. Muka masih bengkak dan beliau tidak boleh banyak bercakap kerana bengkak dan kesan jahitan yang menyakitkan.

Kejadian menyebabkan motosikal beliau terbakar (total lost). Sedikit pembetulan dari entri terdahulu, Isteri beliau tidak mengalami patah kaki sebaliknya hanya cedera ringan (terseliuh tangan).

Beliau pengsan serta merta semasa kejadian dan nasib baik (dengan izin Allah), isterinya menarik beliau ke tepi jalan dan dapat mengelak dari kejadian menjadi lebih buruk.


Boleh rujuk entri I4TT sebelum ini. KLIK SINI 

Amanah bagi mengutip sumbangan buat sahabat kita dengan menubuhkan sebuah tabung dijalankan oleh 1Agenda.

Sesuai dengan objektif penubuhan 1AGENDA yang berhasrat membantu rakan media sosial yang ditimpa musibah, 1AGENDA telah pun melancarkan Tabung Bantuan Ikhlas.

Tabung ini dibuka mulai sekarang sehingga 17 Disember 2011 jam 12.00 malam.

Semua sumbangan bolehlah disalurkan ke akaun :PERTUBUHAN AGENDA SOSIAL MEDIA 1MALAYSIA


  • No. AKAUN: 1066 40000 500 Affin Islamic Bank

Sebarang pertanyaan dan sumbangan bolehlah berhubung dengan Saudara Zul Azhar Cha selaku Yang Di Pertua 1Agenda di; 
Kami amat berharap agar sumbangan kecil dan tidak seberapa ini dapat membantu keluarga sahabat kita yang kemalangan ini. Semua sumbangan perlu makluman penyumbang dan sila berbuat demikian ke alamat media interaktif Saudara Zul Azhar Cha.


Hari ini hari sahabat kita, esok-esok mana tahu hari kita pula. Dunia ini bulat dan hidup umpama putaran roda. Mohon sahabat-sahabat blogger dan pejuang maya yang lain dapat menyebarkan kutipan tabung untuk sahabat pejuang kita ini.

Hari ini telah ada sumbangan yang masuk dan kami mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih yang tidak terhingga. Diharap masih ada pihak yang dapat memberikan sumbangan ihsan dan ikhlas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??