Friday 16 December 2011

WOW !!! ANWAR DAH JADI BOMOH ???

Bomoh bukan sebarang bomoh... Bomoh liwat dan juga zina...
Tala bukan sebarang tala... Depan belakang sama belaka...
Patung bukan sebarang patung... Chinadoll import patung bernyawa...
Anak bukan sebarang anak... Serah DNA kantoi jawabnya...

Hahaha... pantun lari tune diatas tak ada kena mengena dengan yang hidup, yang mampos, yang dekat nak mampos atau yang dah nak masuk penjara... kalau terasa sila bertaubat okey.. 

Sekadar hiburan pembuka cerita ala-ala gambar hiasan... Hahaha... Jom tengok cerita yang sebenar dibawah...


BUKAN GAMBAR  HIASAN



Saya akan terus berjuang walau dari dalam penjara - Anwar

Begitulah tajuk article Keadilan Daily sepertimana di atas.


Nampaknya, Anwar sendiri sepertinya menduga bahawa dia akan disabitkan salah didalam pendengaran keputusan kes Liwat II pada 9 Januari 2012 yang akan datang (bulan depan).

Berikut petikan dari laporan Keldaian Daily...

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim berikirar akan terus memperjuangkan keadilan meskipun beliau mungkin dipenjarakan atas dakwaan Fitnah II.
Bercakap kepada wartawan selepas hakim Zabidin Mohd Diah menetapkan 9 Januari depan bagi membuat keputusan, Anwar berkata penjara tidak akan mengubah prinsipnya untuk menegakkan keadilan.
“Ia tidak berbeza, di penjara ataupun di luar, saya akan berjuang untuk keadilan,” kata beliau di kompleks mahkamah Jalan Duta di akhir sesi penggulungan kes peringkat pembelaan, tengah hari ini.


Tetapi... Anwar bukan sahaja membuat ramalan bahawa dia akan dipenjarakan malah dia juga meramalkan bila parlimen akan dibubarkan... Baca lagi petikan dari Keldaian Daily...

Anwar dalam pada itu membangkitkan tarikh keputusan 9 Januari yang kemungkinan akan diikuti dengan pembubaran parlimen bagi membolehkan pilihan raya umum ke 13 diadakan.

PM pun belum buat pengumuman kepada sesiapa pun akan tarikh PRU-13... Tetapi Bomoh siam + china ni dah nampak. Mungkin dari bola-bola ajaib tempat mantera sambil duduk ala-ala Tahiyyad... Hahahaha... Padah bila terlalu taksub nak jadi PM... Dia lebih dulu tahu sebelum PM.. Hahaha...

Tak habis-habis malaun ni buat lawak... Tak tahu la apa lagi lawak selepas ini... Tak boleh bayang la kalau dia ni jadi PM.. Hancur... 1 dunia dok gelakkan Malaysia... 




Pssstttt.... Aku rasa baik bawak Bang Nuar ni pi berubat... Aku takut dia ni otak dah sewel... Kak Jijah tolong ye... Eh ye... Kapal Poosing pesan suruh taubat dulu... hahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??