Friday 20 January 2012

DEMI INDUSTRI HALALAN TOYYIBAN DAN NAMA BAIK SAMAN 100 JUTA !!! ANWAR BILA NAK SAMAN ???

Sharizat Saman 2 Ekor Lembu PKR RM100 Juta !

Sharizat Saman 2 Ekor Lembu PKR RM100 Juta !


Bermacam-macam kisah NFC yang telah kita dengar. Yang mana jelas dan nyata ianya adalah fitnah dari lembu-lembu PKR dan babi-babi DAPigs yang telah disokong dan disekongkol oleh lebai-lebai kera PAS !

Berikutan fitnah dan sabotaj yang maha hebat terhadap NFC, sebuah syarikat pengusaha makanan Halalan Toyyiban oleh orang Melayu Islam, maka aku amat ambil berat akan isu ini. Pembaca boleh rujuk fakta berkaitan NFC yang pernah aku tulis didalam 3 episode telenovela. Episode 4 bakal muncul.

Oleh kerana YB Senator Dato' Sri Sharizat Jalil tidak cepat melatah, maka semakin galak beruk-beruk mak yeh dari pakatan haram jadah membuat fitnah !

Hari ini, YB Senator Dato' Sri Sharizat memfailkan saman RM 100 juta kepada 2 ekor lembu PKR. Ikuti laporan Berita Harian;

 

KUALA LUMPUR: Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil memfailkan saman fitnah RM100 juta di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur terhadap Pengarah Strategik Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Ketua Wanita PKR berhubung isu Pusat Fidlot Nasional (NFC). 

Ia difailkan peguamnya, Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah dilakukan sebentar tadi.

Saman fitnah itu difailkan terhadap Pengarah Strategik Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli dan Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin.


Apa kesudahan nasib lembu-lembu PKR belaan babi-babi DAPigs ??? Sama-sama kita tunggu. Apa pun... PADAN MUKA !!

Fitnah makanan harian puak-puak Pakatan Haram Jadah ! Tanpa fitnah siapa lah mereka !

Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??