Thursday 12 January 2012

PEMBELIAN RUMAH MURAH ATAS QUOTA POLITIK ??? DASAR PAKATAN HARAM JADAH PENIPU RAKYAT !!!

Terkini!! Skandal Penipuan Rumah Kos Rendah- Raja Penipu Rakyat Selangor Di Bongkar!!


Pesanan ringkas yang KGC terima sebentar tadi memaklumkan bahawa esok satu laporan SPRM akan dibuat terhadap kerajaan Selangor untuk diadakan satu siasatan menyeluruh tentang penipuan terhadap pembeli rumah kos rendah seramai 686 orang. Klik sini untuk keterangan lanjut skandal penipuan ini.


Apa yang KGC nak katakan adalah individu yang disyaki menjadi dalang kepada penipuan itu adalah ahli PKR yang bernama Haji Yatim bin Dato Abu Bakar. Jawatan yang disandang oleh beliau adalah Pemerhati Politik Keadilan dan merangkap Tugas-Tugas Khas Parti Di Parlimen. Kalau dikira jawatan tersebut bukan calang-calang orang. Menjalankan tugas-tugas khas berkaitan PKR di Parlimen mungkin juga setaraf Pegawai Tugas-Tugas Khas Menteri di Parlimen. Sebelum terlewat mana-mana pembaca yang bertugas di Parlimen tolong "check" samada barua sekor ini masih wujud di Parlimen ataupun tidak.

KGC tak nak bercerita penuh tentang strategi penipuan yang PKR lakukan terhadap rakyat Selangor. Mungkin dalam masa terdekat cerita ini akan berlegar di ruang media baru supaya rakyat sedar apa sebenarnya yang telah PKR lakukan kepada rakyat berpendapatan sederhana dalam memancing undi.

Untuk sementara, KGC hanya mahu berkongsi beberapa dokumen yang mungkin boleh membantu siasatan mencari kemana perginya Haji Yatim ini. Beberapa dokumen lain dan juga kronologi penipuan ini akan didedahkan dalam masa yang terdekat. Walaupun begitu kita jangan terus terlupa 2 lagi isu penting di Selangor yang masih belum berjaya dijawap oleh Kerajaan Pakatan Selangor iaitu isu kutipan sampah yang jelas satu bencana kepada rakyat Selangor dan juga pemecatan Hasan Ali sebagai Ahli PAS selepas mengkritik Gay Tua Anwar Ibrahim.

Ini adalah laporan polis daripada pembeli rumah yang bertarikh 24/11/2011 yang jelas menyatakan bahawa mereka telah ditipu oleh Haji Yatim iaitu Pegawai Tugas-Tugas Khas Menteri Besar dalam urusan jual beli rumah murah di Taman Harmoni Cheras, Taman Intan dan Selayang Mulia. Lebih menarik mereka dijanjikan rumah tersebut atas kuota politik. Korang fikir sendiri apa yang dimaksudkan dengan kuota politik.



Satu persoalan mudah, adakah pengadu ini berbohong di dalam keterangan kepada polis berkenaan janji PKR memberi rumah atas kuota politik? Apa hukumnya sekiranya menipu dalam membuat laporan polis?

Ini pula adalah kad perniagaan Haji Mohd Yatim Bin Dato Abu Bakar yang secara terbuka mengakui bahawa beliau adalah anak kepada Datuk Abu Bakar Daud Mantan Ahli Parlimen Kuala Terengganu. Siasatan KGC mengesahkan bahawa dakwaan itu adalah palsu dan nama tersebut digunakan semata-mata untuk mencari pengaruh.



Apa lagi yang kerajaan Selangor nak sembunyikan? Kebusukkan mereka memerintah akan terus dibongkar satu persatu. Jangan ingat pembebasan Gay Tua satu rahmat kerana makin banyak bencana besar akan menimpa kerajaan Selangor. Itu pasti!!

Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??