Tuesday 6 March 2012

BEST !!! KONVOI 100 MOTOSIKAL REMAJA PPKB CLOCK TOWER STREET FIESTA !!!


































Pada Sabtu lepas, kemeriahan luar biasa dirasai di Pekan Teluk Intan, Perak dan tumpuan rakyat terarah kepada Dataran Menara Condong.

Lebih dari 15 ribu penduduk tempatan dan kawasan berhampiran membanjiri program yang dianjurkan oleh Pemuda BN Perak dengan kerjasama Pemuda BN Teluk Intan.

Menara Condong yang amat sinonim kepada Teluk Intan telah menjadi inspirasi kepada penganjur untuk menamakan program "Clock Tower Street Fiesta".

Golongan anak muda belia dari sebuah badan NGO, Pertubuhan Pemuafakatan Komuniti Bersatu (PPKB) turut mengadakan konvoi melibatkan hampir 100 buah motorsikal. 


Konvoi bermula dari Kolej Komuniti sehingga ke Menara Jam Condong dan Konvoi tersebut juga turut mengelilingi Bandar Teluk Intan. 

Kumpulan konvoi ini juga turut mendapatkan khidmat servis motor percuma yang disediakan oleh Giat Mara di salah sebuah booth.


































Syabas kepada anak-anak muda ini dari Pertubuhan Permuafakatan Komuniti Bersatu. Pemimpin tempatan diharap tidak meminggirkan anak-anak muda ini agar menjadi warisan tempatan yang paling berharga !!!


Pssstttt.... first time seumur hidup aku buat liputan dari atas motor... nasib camera kecik cenonit... lama giler aku tak naik motor... hahahaha....




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??