Tuesday 20 March 2012

WIKILEAKS MEMPUNYAI BUKTI VIDEO ANWAR ADAKAN HUBUNGAN SEJENIS !!!

London Saksi Anwar Adalah Pondan Tua 

Jika Anwar tidak mempunyai masaalah atau pun perkara yang bakal mendedahkan tembelang beliau terhadap rakyat Malaysia, sudah pasti beliau akan berani berhadapan dengan Raja Petra Kamarudin.

Anwar mengelak untuk berada dalam satu forum yang sama, pendedahan Wikileak yang membabitkan unit risikan Singapura dan Australia menyatakan terdapat rakaman Anwar mengadakan hubungan sejenis dengan seorang pemuda.

Pendedahan wikileaks mengemparkan seluruh negara kerana bukti sebegitu jatuh ketangan pihak asing. Ini sudah pasti akan keselamatan negara terancam jika satu hari nanti Anwar berjaya menjadi PM.

Anwar terlalu banyak dikaitkan dengan masaalah, moralnya, penyelewengannya dan juga fahaman yang bertentangan dengan agama Islam.

Anwar juga adalah sekutu rapat kepada Amerika dan Israel. Kaitan yang kuat ini memberikan Anwar layanan yang cukup hebat daripada yahudi.

Seperti kata pepatah "Berani kerana benar" dan "Takut kerana salah" ini yang menjadi tontonan seluruh rakyat Malaysia bagaimana manusia sesumpah bertukar warna dan rupa mengikut keadaan agar dapat menyelamatkan diri.

KUALA LUMPUR 18 Mac - Tindakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menolak penyertaan pengendali portal Malaysia Today, Raja Petra Kamarudin dalam satu forum yang membincangkan senario politik global di England hari ini, hanya menunjukkan beliau takut rahsianya didedahkan di pentas antarabangsa.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari berkata, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu bimbang maklumat yang dimiliki Raja Petra boleh menyebabkan forum anjuran WikiLeaks tersebut tidak akan memihak kepada beliau.

"Memang itu perangai sebenar Anwar. Beliau suka mencari publisiti murahan dan hanya berminat dengan laporan media yang menyebelahi kepentingan peribadinya sahaja.

"Kita dapat melihat sendiri tuntutan kebebasan media yang dilaungkan Anwar selama ini hanyalah retorik untuk mencari sokongan semata-mata," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.


Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??