Thursday 15 March 2012

WIKILEAKS BUKA OFFICE DI MALAYSIA ?!! RAMALAN BN KALAH PRU 13 ?!! BODOH !!!

Berita Live Dari Wikileaks Kekalahan BN ?

Berita Live Dari Wikileaks Kekalahan BN ? 

Aku rasa agak meluat dan kelakar bila aku jumpa satu posting di facebook. Ini betul-betul mengesahkan bahawa Pakatan Rakyat a.k.a. Pakatan Haram Jadah ni adalah parti mangkok jamban !


Photo diatas diambil disebuah tandas awam. Tertera tulisan;
"WIKILEAK 05-02-2012BN.JUNE MALAYSIA ELECTIONBN LOSSES BN 80 PR 122ANWAR NEW PM NAJIB NEW OPP LEADER "

Giler kentang punya lawak bodoh ! Ape pun, aku patut ucapkan tahniah kepada Wikileaks sebab berjaya buka office baru di TANDAS AWAM ! Berita di atas dibawakan khas dari kamar JAMBAN Wikileaks dengan crew produksi dari pencacai pakatan haram jadah kaki vandalisme.

Vandalisme dan puak-puak Pakatan Haram ni memang sangat sinonim. Kalau kita singkap balik sejarah tahun lepas, UPSI dikecam hebat oleh masyarakat kerana mempunya seekor BERUKSISWA yang melakukan jenayah vandalisme di premis orang iaitu PWTC.

Aku tak rasa heran sangat dengan puak pencacai pakatan haram jadah ni, sebab memang diorang ni berada pada level dan kasta tahap JAMBAN. Mungkin mengambil inspirasi dari Ketua mereka yang suka mein jubur atau mungkin juga inspirasi yang datangnya dari seorang Menteri Besar dan Exco Agama yang pernah terima hadiah MANGKOK JAMBAN dari rakyat !

Aku cuba nak bayangkan kalau la puak haram jadah ni memerintah.. aku yakin, semua tandas awam akan jadi tempat luahan perasaan, agenda hujung minggu adalah demontrasi jalanan, negara kita akan jadi negara yang dipenuhi sampah sarap dan aktiviti seks bebas dan seks songsang pasti berleluasa ! Maklum je la, HAK ASASI MANUSIA !

Kesimpulan yang dapat aku rumuskan disini Pakatan Rakyat yang mana sebuah pertubuhan haram tidak berdaftar ini adalah berada pada level sampah dan tahap JAMBAN.

Hancur Pakatan !!!!


Sumber :KGC




4 comments:

  1. baca boleh..percaya jangan...

    ReplyDelete
  2. Shit Amngok...mata buta

    ReplyDelete
  3. Asal jangan batang bengkok

    ReplyDelete
  4. Amgok :- anuar memang batang bengkok

    Tok Cha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??