Friday 9 March 2012

PERGHHHHH !!! KGC DEDAH DOKUMEN SULIT PROJEK SI GAGAP - BUKAN ALAT SULIT !!!


Semalam Raja Petra dedahkan jumlah kerja-kerja Direct Nego yang dikeluarkan oleh rejim Khalid Gagap. Mungkin ada yang bertanya adakah direct nego itu salah? Ataupun akan ada yang berfikir bahawa direct nego itu perlu ada.


Perkara itu tak perlu diperhalusi sepenuhnya. Apa yang perlu kita lihat adalah sikap hipokrit Khalid Gagap yang berlaku kononnya pentadbiran beliau akan lebih bersih daripada BN tidak lama selepas mentadbir kuasa. Aku tak perlu nak kupas lebih panjang sebab ada kawan-kawan blogger cakap kadang-kadang gambar dah cukup memberi seribu makna. Gambar dan dokumen lebih kurang sama lah ertinya. Sebelum aku pergi jauh, tolong baca kenyataan Khalid Gagap dibawah yang dikeluarkan di dalam blog Dr Halimah Ali. klik sini


Itu kenyataan Khalid Gagap. Artikel Raja Petra ada betulnya. Inilah yang dikatakan kerajaan hipokrit. Aku rasa tak perlu untuk diulas panjang. Bak kata RPK, kalau seseorang dah membunuh, tidak kiralah dia bunuh kes kecil atau kes besar tetapi orang tersebut tetap seorang pembunuh. Agak-agaknya apa kenyataan Khalid Gagap selepas ini..paling tidak Faekah akan muncul kembali membela tuan gagapnya!











Aku tak tau samada RPK ada baca KGC ataupun tidak maklumlah kita blog nyamuk tapi insyaallah artikel dia tentang Selangor aku akan sambut dengan dokumen.

Hancur Pakatan!!


Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??