Monday 12 March 2012

LIBERALISM MEROSAKKAN AQIDAH !!! HALAL DARAH ANWAR MACAM TU !!!

Fahaman liberalisme terang-terangan khianati Islam

Liberalisme yang perjuangkan oleh Anwar dan pakatan sememangnya agenda rekaan musuh Islam. Serangan secara halus ini menggunakan hujah akal dengan justifikasi hak individu sebagai menghalalkan cara untuk merosakkan akidah secara halus.

Ramai yang tidak menyedari liberalisme satu fahaman yang lebih bahaya daripada komunisme. Serangan liberalisme bukan saja merosakkan akidah malah merosakkan moral masyarakat.

Perjuangan Anwar dan pakatan amat merbahaya kepada agama, bangsa dan negara. Tetapi malangnya ramai dibutakan dengan pelbagai dakyah yang semai kedalam pemikiran rakyat.

Menentang Anwar bukan saja ibarat mempertahankan negara daripada dipengaruhi kuasa asing, menentang Anwar dan pakatan adalah satu perjuangan mempertahankan akidah umat Islam.

Parti politik tidak sepatutnya menjalin kerjasama dengan pendukung fahaman liberalisme yang secara terang-terangan mengkhianati agama Islam.

Aktivis Dewan Amal Islami (Damai), Naser Desa berkata, pihak-pihak yang memperjuangkan fahaman liberalisme mempunyai agenda yang sangat berbahaya iaitu untuk mengkucar-kacirkan masyarakat khususnya umat Islam.

Menurut beliau, kumpulan itu bukan sahaja menuntut hak untuk kebebasan beragama dan seks bebas malah mahukan fatwa dihapuskan kerana dikatakan mengganggu kebebasan berfikir.

“Adalah sangat berbahaya kalau kita hanya setakat menjadi ‘pak turut’ tanpa mengetahui apakah agenda sebenar pendukung fahaman liberalisme ini.

“Malangnya, ada parti politik yang sanggup bersekongkol dengan pihak tersebut semata-mata terlalu ghairah ingin menguasai pemerintahan negara,” katanya pada Siri Wacana Islam Dan Isu Strategik Umat di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), di sini hari ini.


Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??