Tuesday 27 March 2012

ADOIII !!! HASSAN ALI TERAJANG AZMIN DENGAN BANTUAN KHALID GAGAP !!!


Adun Gombak Setia, Datuk Dr Hasan Ali hari ini menjawab mengenai isu kos ubahsuai pejabat yang melibatkan kos RM300 ribu. Hal berkenaan dibangkitkan oleh Adun Bukit Antarabangsa, Azmin Ali beberapa hari lepas didalam dewan rakyat.

Hasan Ali yang juga Bekas Exco Kerajaan Negeri menegaskan, ruang pejabat yang dimaksudkan telah mengalami pengubahsuaian untuk menampung pegawai dan kakitangan pejabat beliau sebagai Exco, termasuk semua pegawai dan kakitangan Skim Mikro Kredit Selangor (SKIMSEL) keseluruhannya berjumlah 19 orang.

Tambahnya lagi, lantikan kontraktor yang diberi kerja dan jumlah kos yang terlibat telah dilulus oleh Pejabat Perbendaharaan Negeri Selangor dan dipantau oleh Unit Pengurusan Bangunan SUK.

Sehubungan dengan itu, Hasan Ali mendesak pula YB Bukit Antarabangsa itu untuk menjelaskan kepada rakyat berkenaan beberapa perkara yang sehingga kini belum dijawab dan antaranya,

"Dari mana sumber kewangan YB Bukit Antarabangsa dan isteri untuk membeli saham yang nilainya mencecah RM2 juta pada tahun 1992 sehingga 1994. Sedangkan ketika itu saya difahamkan YB menerima gaji lebih kurang RM2,000.00 sebulan sahaja."

Hassan Ali turut mengucapkan terima kasih kepada MB Selangor, Khalid Ibrahim yang mengeluarkan kenyataan menyebelahi beliau.

Hassan Ali turut mencabar Azmin Ali untuk menafikan tuduhan Ummi Hafilda berkaitan skandal isteri Azmin dan status anaknya Afifah. Nak tahu lanjut, jom layan video dibawah.


Fikir-fikirkan dan renung-renungkan !!!

Hancur Pakatan !!!


Sumber : KGC


Pssstttt... mampos Azmin Ali nak jawab... Kantoi la kalau masih tak nak bagi DNA !!! hahahaha....




2 comments:

  1. Salam Perjuangan dari Saeawak, mohon pautan link Bro http://theunreportednews.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  2. Salam Perjuangan bro... done.. tx bro.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??