Monday 12 March 2012

ISU ANWAR ISRAEL - BUKTI NIK AJIS TAK DE "EGG" ATAU BUKTI PAS SOKONG ISRAEL !!!


Selepas pilihanraya Iran, apabila Presiden Barack Obama bertemu Benyamin Netanyahu PM Israel, agenda rundingan damai Palestin-Israel telah tidak dibincang sedangkan itu yang satu dunia sedang ternanti selepas majoriti rakyat Iran melebihi PRU2 mereka dulu telah keluar dan mengundi kerajaan mereka. 

Netanyahu terus dengan ketegasan akan memusnahkan loji nuklear Iran (yang tidak ada pun agenda pembangunan persenjataan. Bukti pun tak ada). Nampak benar Israel dan Amerika hanya bermain wayang menimbulkan isu lain bagi menutup tekanan supaya perjanjian damai di Palestin diselesaikan. 

Itulah mainan wayang dan retorika pemain-pemain dunia ini (New World Order) dan cara mereka memesongkan fokus manusia. 

Di sini pun lebih kurang la juga... Apabila Anwar dibuktikan mempunyai talian dengan Israel-Zionist yang menjadi pemain-pemain dunia ini sejak dari dulu, cara mengalih isunya adalah dengan menuduh kerajaan Malaysia semasa era Mahathir ada hubungan dengan Israel. 

Apabila bukti yang dikeluarkan yang Tun Mahathir begitu konsisten dan tegas dengan dasar kita terhadap Israel sejak dulu. 

Dah tak ada apa sangat, syiling sepuluh sen kita pula dibuat isu, kononnya Israel lah apa lah...

Kan ke BODOH namanya tu...

Mana pergi puak lebai kera PASpispus ?? 

"Saya, selaku Mursyidul Am Parti Islam Se-Malaysia (PAS), dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama PAS, menggesa Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di Wall Street Journal. Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman Wall Street Journal bagi membersihkan nama beliau."

Mana perginya Mursyidul Am Sial PASpispus ni ??? Mana pergi Majlis Syura Ulama PASpispus ni ???

Sampai hari ni "HILANG" !!!

Dah tak de TELOR ke ??? Atau... Sememangnya PAS juga sokong Israel ?!!!



2 comments:

  1. Salam,blog i4tt telah saya pautkan

    ReplyDelete
  2. w'salam... ada link blog? boleh letak sini x? sy sdg memasukkan link2 blog kawan2 skrg ni..

    kpd kawan2 yg dh bg link tu... maaf la lambat msuk link... kepada sape2 yg sy terlepas pandang... mohon bg semula link blog..

    tq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??