Friday 9 March 2012

IZZAH LEGGING ANAK AL JUBURI BAKAL DISAMAN KAK JAT !!! BUKAN PASAL LEMBU !!!


Pergh... aku pun nak cari la legging yang macam ni juga.. ekekeke... 

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil hari ini menjelaskan beliau tidak ada kena-mengena dengan projek pembangunan KL Eco City seperti dakwaan Anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar.

Shahrizat, yang juga Ketua Wanita Umno, berkata segala soalan berkaitan pembangunan mahupun pembelian hartanah itu perlu dirujuk kepada pihak pengurusan KL Eco City.

"Kepada Anggota Parlimen Lembah Pantai, saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau atau mana-mana pihak yang membuat fitnah dan tohmahan mengaitkan saya dengan KL Eco City ini," katanya dalam satu kenyataan.

Nurul Izzah dilaporkan meminta Shahrizat menjelaskan penglibatan beliau dalam pembangunan projek hartanah itu yang terletak berhampiran Jalan Bangsar dan bertentangan dengan Mid Valley City. - Bernama


Honestly la, pada aku si Izzah ni memang BANGSAT ! 

Tak habis-habis lepas sekor demi sekor BABI dari Pakatan Haram Jadah ni buat hal dengan Sharizat. Bangang sungguh !

Teringat aku, waktu Sharizat dulu, kawasan Lembah Pantai dimajukan oleh Sharizat tapi bila si Bahalol Izzah ni menang kat sana, seolah semuanya dilupakan.

Mula-mula, hal suami Kak Jat jadi isu. Gara-gara kemajuan salah satu industri Halalan Toyyiban iaitu NFC yang dicemburui DAPigs, maka menyalak-nyalak lah anjing belaan si BABI ni untuk jatuhkan Ekonomi Melayu Islam.

Padahal, Kak Jat tak de kaitan langsung pun. Malah tiada langsung penyelewengan dari segi pelaburan pun. Tu business dia, pandai-pandai la Dato' Salleh nak market produk dia untuk jana kewangan syarikat bagi BAYAR BALIK PINJAMAN RM250 juta tu.

Bila aku fikirkan balik semua ni, memang diorang (pembangkang) ni sengaja nak attack Wanita UMNO melalui Ketuanya. Maklumla, jentera Wanita UMNO sayap paling penting dalam "membuat kerja".

Tapi... yang paling BAHALOLnya bila ada segelintir mereka yang mengaku sebagai "orang UMNO" pula yang dok tumpang se"babi" dengan pancacai babi pakatan haram ni.

Kenapa ??? Demi nak balas dendam !!!

Apa pun, syabas kepada Kak Jat la sebab anda dicemburui oleh musuh dan orang UMNO kerana efficiency anda !!!

Ini membuktikan bahawa Wanita UMNO digeruni !!!






1 comment:

  1. legging ke tuh?ta mcm legging pon.huhu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??