Thursday 8 March 2012

UMAT ISLAM WAJIB BACA !!! KENAPA NFC DIBENCI DAPigs ??? (PART LAST)


Telenovela Grand Finale : Dato' Salleh Berundur Dari NFCorps ?

Telenovela Grand Finale : Dato' Salleh Berundur Dari NFCorps ?

Terkejut ???

Memang terkejut ! Aku pun turut terkejut. Siapa yang akan menduga dan siapa yang dapat menjangka. Kegembiraan pasti berbunga buat DAPigs ! Senyuman BABI pasti terukir di muka puak-puak haram jadah ni !

Inilah impian dan keinginan puak-puak DAPigs. Kenapa ? Di akhir seluruh story aku ni korang akan faham, kenapa aku mempertahankan NFCorps !

Begitu jitu sekali keinginan puak-puak pakatan haram jadah menentang NFCorps namun tangan-tangan ghaib DAPigs sungguh pandai bermain magik sampai tidak kelihatan seolahnya.

Biarpun tinggi menggunung harapan dan impian puak DAPigs untuk melihat Dato' Salleh meninggalkan NFC, itu hanyalah igauan dan mimpi Ah Beng Bangsat DAPigs !

Sesungguhnya, NFC ni adalah industri makanan Halalan Toyyiban yang diusahakan oleh orang Melayu Islam yang mana sepatutnya kita sokong. (KLIK SINI) Namun, aku kadang-kadang jadi bingung bila ada si TOLOL dan si BANGANG yang cuba meruntuhkan ekonomi Melayu Islam. Mungkin satu kemenangan bagi si lebai kera dan beberapa makhluk so called "orang UMNO" bila berjaya menyerahkan ekonomi kepada kafirun laknatullah.

Malahan, semua umat Islam dan kaum Melayu di Malaysia turut telah didedahkan tentang bagaimana jahatnya DAPigs cuba menjatuhkan dan sabotaj usaha orang Melayu Islam dalam memartabatkan ekonomi Melayu Islam. (KLIK SINI DAN KLIK SINI) Begitu jahatnya puak kafirun laknatullah ini menghasut untuk kebencian kaum ! Terlalu rasis !

Yang paling dasyatnya pula, ada beruk mak yeh yang memutarbelit fakta dan merekayasa fitnah terhadap NFC. Perbuatan mereka yang menegakkan benang basah dah lebih kurang si Al Juburi menegakkan totey basahnya ! Cerita mitos penyelewengan NFC benar-benar menunjukkan bahawa mereka ini buta ekonomi dan tak pernah tahu buat business. Sebab tu diorang ni selalu rugi dan cukup cekap buat fitnah. Dasar pakatan haram jadah ! (KLIK SINI)

Berbagai usaha puak-puak puaka haram jadah ni untuk menjatuhkan NFC dan cubaan mereka untuk menyingkirkan Dato' Salleh pada aku hanyalah perbuatan paling bangang dan sia-sia.

Siapa sebenarnya yang ingin menjatuhkan NFC dan menyingkirkan Dato' Salleh ? Adakah 3 ekor lembu bodoh PKR ? Adakah lebai kera PASpispus ?

Sebenarnya, lembu BODOH PKR dan lebai kera PASpispus tu hanyalah tool dan toys sahaja. Babi yang mahu menyingkirkan Dato' Salleh adalah puak kafirun laknatullah DAPigs.

Apa yang mereka dapat jika berjaya singkirkan Dato' Salleh ? Korang pasti akan terkejut !!! Aku akan dedahkan satu persatu.

Masihkah korang ingat pendedahan aku berkaitan pemakanan lembu di luar negara ? Aku telah ceritakan didalam Episode 1.

Aku rasa puak lebai kera PAS lebih redho makan daging sembelihan cara Islam yang mana lembu berkenaan diberikan makanan sampingan dari ladang BABI. Begitulah cara pemakanan lembu di New Zealand dan juga di negara-negara pembekal daging lembu lain.

Secara teknikalnya, lembu dari luar negara disembelih dengan cara Islam tetapi daging lembu berkenaan bukanlah bersifat Toyyiban kerana cara penjagaan lembu berkenaan tidak mengikut syariat Islam.

Pernah tak korang dengar projek ladang BABI mega ? Ya, projek tu amat sinonim dengan puak BABI kafirun laknatullah DAPigs ! Memang projek mereka lah tu. Jadi, apakah kaitan dengan NFC ?

Mula-mula aku nak kongsikan dengan korang apa yang terjadi dalam industri daging BABI. Lihat carta dibawah.


Carta di atas menunjukkan statistik ternakan BABI dari tahun 1996 sehingga 2009. Statistik menunjukkan penurunan sekali ganda dan ini menunjukkan industri ternakan BABI belum pulih sepenuhnya sejak kes JE (1996).

Seperti yang di akui oleh Dato' Noh Omar sendiri, KPIAT menghadapi masalah didalam program ladang satellite melalui EDP untuk membekalkan lembu (target 38 600 ekor) untuk diproses oleh NFCorp, namun ini bukan salah NFCorp katanya.

Walaupun tujuan EDP adalah untuk membangunkan usahawan bumiputera, apa kata kita lupakan nawaitu yang murni ini (lagi pun ada si bahalol yang kata keistimewaan Melayu sudah tak penting lagi), apa kata Kerajaan BN yang diterajui oleh UMNO menyerahkan Projek Ladang Ternakan Satelite ini kepada penternak babi di Bukit Pelanduk.

Ini kerana daripada statistik, business mereka makin merosot (mungkin ini punca segala masalah). Menjelang 2015, targetnya ialah 60 000 ekor, kalau seekor RM 3 000.00, bermakna business berjumlah RM 180 juta sedang menunggu Tokeh-tokeh BABI ini.

Ianya boleh diusahakan secara integrated dengan ternakan babi, dimana lembu-lembu NFC ini dapat diberikan makanan sampingan dari BABI. Bersuka ria lah puak-puak lebai kera PAS !

Pedulikan Halalan Toiyibban dan kepentingan ekonomi Melayu Islam, asalkan tidak menjadi isu politik Pencacai Melayu didalam pakatan haram jadah diatas arahan Tokeh mereka !

Tak perlu risau tentang fatwa dan hukum. Fatwa dan hukum boleh dirujuk terus kepada Exco Hal Ehwal Agama Islam Selangor berkenaan Halalan Toyyiban ni. Makanan lembu dari sampingan BABI pasti kegemaran dia memandangkan dia cukup anti daging lembu NFC yang Halal (Halalan) dan baik (Toyyiban).

Malah pasti akan disokong oleh Exco Hal Ehwal Adat dan Sokan Selangor !!!

Maka bersuka rialah si BABI DAPigs siap pesta panggang BABI lagi !!! Mungkin kedua-dua Exco ini tetamu VVIP !

Dari pandangan aku, sekiranya jatuh ekonomi Melayu Islam yang cuma beberapa ketul je yang ada, maka berpuas hatilah lebai kera PAS dan kaki bontot PKR !

Kalau dulu, kita hanya ada kuasa politik, tetapi hari ini... dimanakah kuasa politik tersebut ? Berpecah dan berbelah !

Kalau dulu kita tiada kuasa ekonomi, tetapi melalui pendekatan Kerajaan BN, Melayu mampu bertatih untuk menguasai ekonomi yang sepatutnya hak kita terutamanya industri Halalan Toyyiban.

Aku amat pelik dengan sikap pencacai pakatan haram jadah yang Melayu dan beragama Islam ni. Demi politik sanggup menggadaikan ekonomi sendiri dek kerana perasaan hasad dengki dan dendam.

Tak kurang juga dengan yang so called "orang UMNO" ni, turut menjadi pencacai pakatan haram jadah nak jatuhkan ekonomi sendiri. BAHALOL sungguh ! Demi kerana dendam kepada Dato' Sri Sharizat mereka sanggup jadi PENGKHIANAT !

Mereka beria-ia sabotaj NFCorps bukan untuk Sharizat berundur sebenarnya, tetapi untuk memberikan tekanan kepada Dato' Salleh BERUNDUR.

Sekiranya Dato' Salleh berundur, pada pendapat korang, siapakah yang mempunyai kemampuan untuk membayar hutang kerajaan sebanyak RM250 juta berkenaan demi mengambil alih NFCorps ?

Orang Melayu ??? Jangan mimpi lah...!

Tokeh BABI DAPigs sedang menanti peluang dan ruang untuk Dato' Salleh berundur supaya mereka dapat rompak usaha Dato' Salleh dan kemudiannya integrated ternakan BABI dengan NFC.

Berlipat kali ganda untung tokeh-tokeh BABI ni ! Pastinya pelanggan tetap kepada daging lembu integrated BABI ini menjadi pilihan utama lebai kera PAS dan penjilat jubur PKR !

Aku cukup kagum dengan ketabahan dan kekuatan Dato' Salleh dan seluruh pekerja di NFC yang masih mempertahankan industri daging Halalan Toyyiban ini.

Kepada orang-orang UMNO tu, kalau betul orang UMNO... dimana semangat Melayu yang bertunjang agama Islam ?

Aku tak hairan pada puak pencacai najis pakatan haram jadah ni sangat sebab dah memang tugas mereka menyalak mengikut arahan TUAN mereka.

Yang aku naik hairan ni dengan gelagat orang UMNO sendiri. Mereka ini ibarat orang BODOH yang naik dalam satu kapal besar tapi si BODOH ni sibuk tebuk lubang kapal agar bocor. Maka seluruh kapal ini pasti tenggelam.

Pendapat ikhlas aku, bukan Sharizat yang patut letak jawatan tetapi yang spesis tebuk lubang kat kapal ni yang patut letak jawatan !

Apa sekalipun, keinginan puak kafirun laknatullah yang cuba memberikan tekanan kepada Dato' Salleh untuk berundur ini hanyalah ibarat angan-angan Mat Jenin !

Kepada seluruh umat Islam dan bangsa Melayu... sanggupkah korang nak gadai ekonomi Melayu Islam dan industri Halalan Toyyiban ini kepada puak-puak kafirun laknatullah DAPigs ???????


Sumber : KGC


Pssstttt... pasal isu NFC ni, apa yg I4TT nampak... blogger pro BN yang mempertahankan ekonomi Melayu Islam bukan sahaja berdepan dengan pencacai penjilat jubur pakatan haram jadah, malah terpaksa menangkis fitnah dari blogger yang so called "Blogger Pro-BN"... Nampaknya ada blogger BERTUAN yang menyalak demi melampiaskan dendam TUANnya... kalau setakat blogger pakatan haram, tu dah memang standard mereka nak menyalak macam hanjing...!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??