Saturday 3 March 2012

@NajibRazak : IZINKAN STREET BLOGGER DEBAT DENGAN FARID ISU POLITIK SEMASA... !!! PARASIT ???


Aku cuma nak sambung isu yang geng aku bawa malam tadi yang mana geng-geng blogger lain pun nampaknya dah berapi juga.


Bukak je blog, aku nampak cerita pasal Rais Yatim nak resign dan diganti dengan Farid. KLIK SINI untuk tahu cerita lanjut.


Nampaknya Farid nak jadi Menteri Penerangan, Komunikasi Dan Kebudayaan yang baru... Jahanam lah Najib macam tu... Rais kena cari portfolio baru ler macam ni... Semua street blogger dah boleh tapau blog... 
Farid ni tau ke blog tu apa... apa ek nama blog dia ni... berapa banyak posting dia yang back up kerajaan dalam facebook... baper banyak dia punya tweet yang membantu ubah persepsi pembangkang dan rakyat berhaluan kiri terhadap Najib dan Kerajaan... dan... apa lak sumbangan si Farid ni dalam menangkis dakyah pembangkang ???
Kes kat penang baru-baru ni pun bila media tv start blast isu.. apsal ambik masa 2 hari baru nak tayang kat tv...???
Ini pun dh cukup membuktikan... street blogger mcm kami ni lagi efficient dari media TV... Baik bg kami2 ni jaga RTM !!!

Nak tau lanjut, klik je link aku bagi kat atas tu. Ni sikit je sedutan. Apa pun, aku hangin satu badan baca entri tu.

Suka hati tok nenek dia je cakap blogger tak bertuan ni bodoh main isu. Macam la dia tu cerdik sangat. Bab fesyen dan glamour life memang dia cerdik. Tapi, politik bukan line dia. Please la Farid.

Sebelum ko nak suruh kami street blogger ni tutup blog dan perbodohkan kami, tahu tak KAMI ni berapa ramai ?

Kalau ko pandai sangat, jom la debat dengan street bogger yang bodoh mainkan isu ni.

Topik debat tak lari dari apa yang blogger tak berupah ni hadap hari-hari. Isu semasa dan isu politik. Nak tengok sejauh mana terror ke tidak si Farid ni dalam memainkan isu !

Ada berani tak Datuk Farid ? Ko kan cerdik pandai kendalikan isu. Sebab tu ko boleh perlekehkan peranan blogger sedangkan PM sendiri menghormati dan mengikhtiraf kami.

Ko tu siapa ? Berapa kali ko pernah jumpa blogger-blogger pro BN ? Tak payah banyak-banyak la, Top 20 punya blogger pun cukup la. Pernah ko jumpa 20 orang blogger yang ada dalam top 20 listing Alexa ?

Kalau ko tak pernah, meh aku nak bagitau.. PM kita dah pernah jumpa street blogger bukan 10, bukan 20... Malah aku sendiri dah pernah jumpa PM sampai aku tak ingat berapa kali untuk program PM.


So, senang cerita.. jom kita debat isu semasa dan isu politik. Aku nak juga tengok jauh mana ko bijak kendalikan isu. Idea debat ni datang dari sahabat blogger juga iaitu Mat Kilau Penang. Tak sabar kami, street blogger yang dikatakan bodoh ni nak berdebat dengan orang bijak pandai.


ADA BERANI FARID ???




Kepada YAB Perdana Menteri... Sila kenalpasti parasit-parasit disekeliling dan buanglah segera sebelum menjadi barah yang bakal meracuni PRU-13 !!!

Kami Blogger-blogger Pro-BN/Pro-UMNO/Pro-GOV... telah pahatkan ikrar akan tetap pertahankan Barisan Nasional walau berapa banyak pun langau atau parasit didalam Kementerian yang diterajui PM cuba memperlekehkan kami dan memBODOHkan kami !!!

Farid... sila pulang ke pangkuan dunia anda yang penuh glamour !!!!



1 comment:

  1. pilih org yg bukan bidang...nilah parahnya....sabar lah blogger2....kami jugak kesian dgn nasib blogger2 ni....yg hari2 duk pertahankan kerajaan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??