Tuesday 27 March 2012

PANAS !!! SIAPA DALANG YANG PECAHKAN KERETA DALAM KEKECOHAN DI STADIUM KUALA SELANGOR ?!!



Adoi.. Banyak betul email minta aku kuarkan gambar-gambar lain dan video yang dirakam di Stadium Kuala Selangor...


Bukan tak nak kasi korang tengok dulu, tapi banyak sangat pic and aku nak pilih dulu. 


Aku kongsikan yang ni dulu la kat korang ye. Aku pun ada keje nak buat jap lagi, so aku bagi hint dulu dalang yang dah pecahkan kereta dengan balingan batunya.


Pak Imam surau ni memang profesional baling batu. Cepat dan laju dan batu-batu pilihan jenis yang besar beb.


Malam ni, 1 video aku akan keluarkan.. Hahaha...



Heee... Malu la aku nak akui dia ni imam... nasib bukan imam aku... 

Kesian kawan aku kena tanggung malu pasal Imam ni pak mentua dia. 

Setakat ni je aku kongsikan. Jumpa lagi lewat-lewat sikit. 

Puak BABI macam ni memang patut dikuburkan !! Tolak pakatan !! Hancur pakatan !!! PAKATAN HARAM JADAH !!

Pak Imam ni pun satu, dah tua tak sedor diri !!!

Entri sebelum ini yang berkaitan : KLIK SINI !!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??