Tuesday 13 March 2012

HANJING GAGAP MENYALAK MASA SI GAGAP SOROK "EGG" !!! LAGI BUKTI BUAT GAGAP JADI BISU !!!


Saya cabar Noh Omar berdebat berkenaan dengan isu Yayasan Selangor, KSSB ataupun mana-mana isu berkenaan dengan kerajaan Selangor. Itu kenyataan Ketua Penerangan PKR Selangor.

Bila aku baca kenyataan tersebut aku tergelak dengan cara berpolitik mentah Penderhaka Raja ini.

Sebelum pergi jauh, sedarlah sikit diri tu sapa. Sedarlah sikit asal usul dari mana. Adun kelas kedua cuba nak berdebat dengan pemimpin yang dah 4 penggal berada di dalam kabinet kerajaan persekutuan. Adun kelas kedua cuba nak tunjuk hero kepada tuannya. Sudahlah Suhaimi, buang masa melayan kerenah Adun macam kamu.

Nampaknya kerajaan Selangor semakin terdesak untuk menyelamatkan Menteri Besar Gagap yang semakin teruk dilanyak oleh Noh Omar. Kalau setakat panggil Menteri Kanggaru itu bukan satu jawapan kepada isu yang dibangkitkan oleh Noh Omar. Jawaplah isu yang dibangkitkan. 

Noh Omar kata SELCAT mahkamah kanggaru maka tunjukkan bahawa SELCAT bukanlah seperti yang dikatakan oleh Noh Omar. Mudah bukan? Janganlah cuba nak pusing 360 darjah. 

Noh Omar minta di sapina kenapa jawatankuasa SELCAT tak sapina Noh Omar? Siapa yang takut sekarang? Barua-barua politik PR canangkan kononnya Noh Omar takut untuk ke SELCAT.

Ini yang jadikan Khalid Gagap tak tidur lena. Akhirnya muncul Wira Perkasa Hitam cuba untuk menyelamatkan tuannya yang semakin terdesak. Tindakan Suhaimi seolah-olah seperti ikan bilis yang mahu menyelamatkan jerung yang dah terperangkap di dalam jaring nelayan.

Noh Omar tak perlu nak melayan cabaran sampah ini. Aku berkeyakinan penuh kalau Menteri Besar yang keluarkan cabaran debat tersebut, Noh Omar tidak akan menolak. 

Terbaru Noh Omar kata dia mempunyai bukti wujud amalan direct nego di dalam kerajaan Selangor. Bukti lagi! 

Makin pening Menteri Besar nak jawap soalan wartawan nanti. Kononnya akan dedahkan senarai projek nego semasa sidang Dun nanti. Tak perlu tunggu sehingga sidang dun. Si Gagap hanya perlu mengakui bahawa amalan direct nego memang wujud di dalam pentadbiran kerajaan Selangor walaupun beliau pernah mengeluarkan kenyataan akan menghentikan amalan tersebut.

Untuk Wira Perkasa Hitam Menteri Besar, tak perlu nak tunjuk hero. Kalau Exco sendiri tak berbunyi Adun Kelas Kedua tak perlu nak menyalak untuk tunjuk hero. 

Sebagai Ahli Lembaga Pengarah KSSB merangkap Raja Pasir, aku dedahkan satu surat untuk disiasat. Lepas baca surat ini, bolehlah desak Si Gagap supaya tubuhkan suruhanjaya diraja daripada menyalak mengajak pemimpin UMNO berdebat.

Cermin Muka Dulu!!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??