Tuesday 13 March 2012

HIJAU 3.0 DI PULAU PINANG !!! GAUN ENG NENEN BAHALOL !!!

Gambar atas ni ada kemungkinan kesan radiasi atau mungkin mutasi !!!


I4TT rasa nak tergelak gile. Bukan kerana gambar ni, tapi kerana mengenangkan hakikat si p**imak-p**imak BABI DAPigs yang meroyan Hijau Hijau 2.0 kononnya Lynas ni merbahaya.

Dalam pada itu, Regimn Kafirun Laknatullah Lim Guan Eng pula nak bina kilang solar !


Pemuda Gerakan Pulau Pinang hari ini meminta kerajaan pimpinan DAP Pulau Pinang supaya menjelaskan kepada rakyat khususnya penduduk di Batu Kawan berhubung projek kilang Solar yang akan dibina di kawasan berkenaan.
Ketua Biro Aduan dan Perkhidmatan Pemudanya, Rich Too berkata, Ketua Menteri, Lim Guan Eng harus menerangkan kepada rakyat secara terperinci berhubung lokasi yang telah dikenal pasti untuk membina kilang tersebut dan sama ada projek itu akan menjejaskan aktiviti harian penduduk di situ.
"Guan Eng harus memberikan satu penjelasan yang terperinci tentang projek tersebut supaya penduduk dikawasan berkenaan mengetahui tentang projek solar ini,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.
Beliau berkata, Gerakan tidak menentang teknologi solar ini, tetapi kerajaan seharusnya berunding dengan penduduk sekitar Batu Kawan sebelum membuat sebarang keputusan untuk membina kilang.
"Menurut kajian yang dibuat, proses solar ini akan mengeluarkan lebih 10 bahan kimia dan bahan-bahan ini mungkin akan menjejaskan aktiviti harian penduduk yang duduk berhampiran,” katanya.
Menurut laporan sebelum ini, Bosch Group dari Jerman akan melabur RM2.2 bilion bagi membina kilang pengeluaran panel solar di Pulau Pinang selepas perjanjian memorandum yang dibuat kerajaan negeri. – BERNAMA

Apa punya bangsat la diorang ni. Jom kita berhimpun Hijau Hijau 3.0 kat Pulau Pinang di tapak kilang Bosch ni ! Kita ketuk kepala si Gaun Eng Nenen yang maha bahalol ni !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??