Saturday 3 March 2012

FUYOOO !!! NOH OMAR HENJUT GAGAP !!!

PKPS Untung RM114 Juta. Khalid Gagap Bapak Hipokrit


Fuyoooo...itu ayat pertama yang aku nak katakan. Perbadanan Kemajuan Pertanian Selangor ada wang tunai RM114 juta selepas Khalid Gagap menjadi Menteri Besar. Sebelum ini PKPS hanya mempunyai RM8.3 Juta semasa pemerintahan BN. Semalam akhbar fitnah kerajaan Selangor bertajuk Untung PKPS Lagi Bukti Kecekapan Pakatan Rakyat.

Tengok kepada tajuk memang terbaik. Tak ada yang rugi di dalam pentadbiran Pakatan Rakyat. Kalau rugi pun disebabkan oleh konspirasi UMNO ataupun sabotaj daripada UMNO. Itulah cara mereka. Tak abis-abis nak burukkan UMNO BN walaupun mereka sendiri seribu kali lebih teruk daripada UMNO.

Sikap hipokrit rejim Khalid Gagap semakin lama semakin terserlah. Terbaru apabila mereka mengakui bahawa simpanan tunai RM114 juta di dalam PKPS adalah disebabkan oleh pentadbiran mereka yang cekap. Memang cekap rejim Khalid Gagap ini. Mereka bukan cekap memerintah tetapi cekap menyamun duit rakyat Selangor.

Datuk Seri Noh Omar telah mendedahkan perkara tersebut di dalam blog beliau yang mendakwa bahawa duit RM114 juta tersebut bukanlah berpunca daripada pentadbiran cekap rejim Khalid Gagap tetapi disebabkan oleh penjualan tanah di Sarawak yang telah diuruskan oleh kerajaan UMNO BN terdahulu.

Mengikut kata DS Noh pada mulanya kerajaan negeri cuba membatalkan urusan jual beli tersebut tetapi mahkamah telah menetapkan bahawa urusan jual beli itu adalah sah walaupun berlaku pertukaran pentadbiran kerajaan.

Disinilah letaknya sikap hipokrit rejim Khalid Gagap. Mereka dulu heboh cuba menunjuk baik dengan cuba menghalang penjualan tanah tersebut tetapi apabila duit telah dibayar, masing-masing dah gelap mata.

Apa dah jadi dengan perjuangan dahulu yang mahu membatalkan penjualan tanah tersebut? Bukankah itu bapak hipokrit namanya.

Itu belum lagi cerita bagaiman sikap hipokrit barua-barua Pakatan Rakyat yang menolak kenaikkan elaun Ahli Parlimen tetapi dalam masa yang sama menaikkan elaun Adun-Adun negeri Selangor.

Korang kene tengok video ucapan Noh Omar ini. Confirm korang akan akui Khalid Gagap adalah Bapak Hipokrit

Hancur Pakatan!!


~ kitagempur.com ~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??