Saturday 3 March 2012

ANWAR.. ANWAR.. KANTOI LAGI.. APA NAK JADI LA SEKOR NI.. !!!


Bermulanya sebuah Al-Kisah si Al-Juburi yang menyokong Israel. "I support ALL efforts to protect the security of the state of Israel".

Bagi menutupi keterlanjuran lidah bercabang yang tidak berinsurans itu berbagai tipu daya dan helah TERPAKSA digunakan untuk buat satu divert.

Fitnah terhadap Kerajaan Malaysia berkenaan kapal Israel yang kononnya berlabuh di Pelabuhan Malaysia tidak berjaya maka, fitnah baru perlu direkayasa bagi meneruskan kelangsungan politik seorang yang bernama Al-Juburi Al-Jibraun !

Maka, terbitlah naskah fitnah baru oleh puak-puak Haram Jadah ni dengan mengatakan bekas Perdana Menteri Malaysia pula yang sokong Israel siap hantar surat. Yang pelik, kenapa dia tak cerita apa yang pernah dia buat dengan puak Israel ni sepanjang menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri ???

Fitnah yang direkayasa terhadap Tun M sebenarnya bertujuan nak tunjukkan bahawa kononnya Malaysia punya hubungan baik dengan Israel sepertimana dia yang sebetulnya baik dan rapat dengan Israel. Bagi menjaya fitnah tersebut, perlu ada bukti yang mesti direka bersama agar penganut-penganut mereka yang bodoh dan bahalol berjaya dibangangkan.

Ini adalah surat yang direkayasa seiring dengan fitnah terhadap Tun M;



Dan sekarang kita buat bandingan pula dengan surat sebenar. Lepas tu aku akan bagitahu perbezaan terbitan surat palsu dan yang betul mengikut pengalaman aku sepanjang pemerintahan Tun M.








Kedua-dua versi surat, original dan palsu telah aku kemukakan diatas.

Aku boleh katakan ianya satu kesilapan yang paling bodoh sekali bila puak haram jadah ini mengeluarkan surat palsu yang terang-terang nampak sangat surat palsu. Dengan orang bodoh boleh la nak kapau tapi bukan dengan orang yang biasa berurusan surat menyurat dengan mantan PM kita ini.

Mula-mula kita tengok dulu kepala surat (letterhead). Tun M tidak pernah menggunakan Letterhead Jabatan Perdana Menteri sebagai surat peribadi kepada pemimpin negara luar sebaliknya Tun akan menggunakan letterhead Perdana Menteri sahaja.

Bagi menghantar surat kepada pemimpin negara luar, kenapa pula Tun perlu guna letterhead dengan alamat ? Tapi ye la, Anwar mana pernah jadi Perdana Menteri jadi tak menghairankan aku. Bagi seorang Perdana Menteri, tak perlu nak letak letterhead beralamat kerana seluruh dunia tahu siapa PM Malaysia dan alamatnya.

Perkara yang buatkan aku rasa gelihati bila tengok surat palsu ni, bahagian rujukan. Kepada si bangang yang buat surat palsu tu, semua surat-surat PM Malaysia adalah SULIT. Oleh itu, surat peribadi PM kepada pemimpin negara luar tidak pernah ada NO RUJUKAN. Jangan buat lawak la wei..

Cuba lihat pula pada perenggan pertama surat palsu, adalah satu kebodohan bagi seorang PM jika hantar surat mewakili parti politik. Seorang Perdana Menteri tak kira dari mana-mana negara, akan menghantar surat kepada pemimpin negara lain mewakili NEGARA bukan PARTI. Tak perlu Tun M nak jual nama parti UMNO. Berbeza pula jika yang hantar surat itu adalah pembangkang sesebuah negara, mereka akan hantar surat atas kapasiti parti politik kerana mereka tak ada apa-apa jawatan dalam kerajaan sesebuah negara tersebut.

Ini kekantoian yang paling-paling senang nak detect ! Memang bahalol siapa yang buat surat palsu ni.

Sudah menjadi kebiasaan bagi Tun M untuk memulakan sesuatu surat dengan tulisan tangannya sendiri. Dari pengalaman aku, bahagian atas biasanya dikosongkan kerana adakalanya Tun M ada "ceritanya" yang tersendiri semasa menghantar sesuatu surat terutamanya kepada pemimpin negara luar.

Akhir sekali, Tun M bukannya bangang macam Al-Juburi Al-Jibraun. Apa kejadahnya Tun M nak letak "cc:" dalam bahasa kita "s/k:" ??? Tak ke menampakkan lagi kebangangan diorang ni !

Adoi la... Bab buat LAWAK ni, memang aku tabik spring la kat Pakatan Haram Jadah ni ! Menipu la lagi, lagi banyak korang tipu rakyat dan fitnah pemimpin dan bekas pemimpin BN, lagi banyak korang kantoi.

Allah tu kan Maha Adil !


~ kitagempur.com ~


2 comments:

  1. hahaha..padan muka SI Anwar dajal tu..mati lagi baik, hidup nyusah kan agama, bangsa dan negara je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat betul....selagi setan ni ada selagi tulah melayu islam porak peranda.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??