Thursday 29 March 2012

MANGSA KEKEJAMAN PUAK PAKATAN HARAM TANDA "TERIMA KASIH RAKYAT" DI STADIUM KUALA SELANGOR SEORANG BEKAS TENTERA !!! SIAPA BAKAL DISAMAN ?!!


Pasti ramai yang tidak lupa tentang peristiwa dimana seorang pemuda dari Belia Wawasan dibelasah teruk beramai-ramai di Stadium Kuala Selangor Ahad lepas.


Aku telah pergi ke balai polis untuk melihat keadaan mangsa sebaik selepas kejadian.




Berikut kecederaan mangsa yang aku rakamkan dihadapan pejabat Cawangan Jenayah di IPD selepas selesai membuat laporan sebelum kami semua pergi semula ke tempat kejadian mengambil gambar bersama polis.








Mangsa yang dikenali sebagai Along atau nama penuhnya Aemierulrizaki Ramli berumur 32 tahun merupakan seorang suami dan juga ayah.


Di Karnival Terima Kasih Rakyat anjuran kerajaan negeri Selangor, 30 orang anak muda dari NGO Belia Wawasan telah menunjukkan protes dan bantahan ketika Lim Kit Siang Malam berucap.

Dan gerakan Belia Wawasan ini diketuai oleh mangsa sendiri selaku pengerusi Belia Wawasan.

Kenyataan dari puak-puak yahudi pendokong Israel (pakatan haram jadah) menyebut bahawa mangsa adalah "budak" adalah sangat tidak tepat apatah lagi menyifatkan beliau sebagai "budak upahan yang dipergunakan oleh UMNO".

Agak kelakar dan kenyataan tahap badut bila puak-puak yahudi ini mengatakan beliau seolah-olah tidak boleh berfikir sendiri.

Di usia sematang itu, punya tanggungjawab sebagai seorang suami dan ayah, sudah tentu lebih dari baik untuk buat sesuatu justifikasi atas pendiriannya sendiri.

Korang nak tahu macam mana cara pakatan haram jadah mengucapkan dan menunjukkan Terima Kasih Rakyat... 



Tengok lah sendiri hadiah TERIMA KASIH RAKYAT dari pakatan haram jadah pemerintah Selangor !

Jadi, rakyat Selangor kena ingat.. 


Hak kebebasan bersuara hanya milik mutlak puak-puak yahudi pakatan haram jadah sahaja.

Rakyat sama sekali tidak boleh menyatakan suara dan protes. 



Hanya puak-puak BABI ini sahaja yang boleh bersuara dan protes.

Sekiranya, rakyat menyatakan suara, bantahan mahupun protes maka inilah hadiah TERIMA KASIH RAKYAT dari Pakatan Haram Selangor.

For additional notes, Saudara Aemierulrizaki adalah seorang bekas tentera. 



Inilah layanan dan gaya penyampaian TERIMA KASIH RAKYAT kepada bekas perajurit kita !

Oleh itu, fahamlah aku sekarang kenapa tentera dan bekas tentera tidak akan mengundi Pakatan BABI ini.

Untuk pengetahuan korang yang mungkin tidak atau meluat untuk membaca dari puak-puak yahudi ini, mereka telah memfitnah Saudara Aemierulrizaki dan Belia Wawasan kononnya telah memecahkan kereta dengan batu dan ada yang memfitnah beliau kononnya menahan kereta Hadi Awang dan beliau dipukul kerana itu.

Ianya satu fitnah yang sangat melampau ! 

Mungkin mereka mengandaikan bahawa media yang berada disana adalah dari puak mereka sahaja sedangkan aku sendiri berada disana dan merakamkan aksi-aksi beruk yahudi israel laknatullah ini.

Lihat video dibawah dan tataplah imam surau PAS-shit yang telah mengakibatkan kereta pecah dan kalau korang ada otak yang waras, fikirlah sendiri kalau mereka ini membuat protes, bila masanya mereka ni nak pergi menahan kereta Hadi...

Puak yahudi ni memang macam ni, nama pun YAHUDI ISRAEL ! 

Fitnah merata-rata. 

Jangan lupa, ramai saksi di sana ! 

Tatap video dibawah untuk mengetahui kejadian sebenar.



Kedua-dua video ini jelas membuktikan sikap Yahudi Israel yang kuat dalam diri mereka.

Hanya kerana melakukan bantahan ini, mangsa dipukul dengan teruk beramai-ramai. 

Konek terlipat kedalam sebab tu cuma berani bila ramai-ramai pukul sorang je. 

Cuba one by one tengok, berentap dengan bekas tentera ni kalau ada telor. 

Ironiknya, penduduk tempatan yang mengenali beliau cuba melindungi beliau tetapi orang luar yang bukan penduduk tempatan pula yang lebih sudu dari kuah. 

Terima kasih lah kat puak pembangkang yang turut sama menyiarkan video keganasan mereka.

Mudah untuk rakyat menilai dan mudah untuk polis bertindak. 

Polis juga ada video dalam simpanan mereka dan insyaallah beberapa video lagi akan menyusul selepas video diserahkan semula kepada pihak kami.

Video bagaimana mangsa diheret kedalam Stadium dari tapak tempat protes (luar pagar) akan aku keluarkan sedikit masa lagi... Maybe malam ni.

Memang sengaja aku keluarkan video lambat sikit sebab nak tengok sejauh mana pihak pakatan haram jadah memfitnah supaya masyarakat dapat melihat dan menilai.

Media pembangkang hanya tiba sewaktu mangsa diheret kedalam tetapi aku ada disana dari sebelum semuanya bermula, dan aku saksi utama bersama assistant aku.

Tuduhan dan fitnah maha berat bila mengatakan mangsa memecahkan kereta dengan membaling batu dan menahan kereta Hadi Awang.

Bila masa mereka tahan kereta Hadi, sedangkan mereka tidak langsung tinggalkan lokasi protes mereka dari jam 9.15 malam hingga mangsa diheret.

Mangsa kini sedang dalam rundingan nasihat bagi mengambil tindakan undang-undang ke atas media-media yang memfitnah beliau. 

Setakat ini, 3 media yahudi laknatullah ini telah pun dikenalpasti !



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??