Saturday 17 March 2012

NENEK TUA FAEKAH SUKA ROMPAK HAK ANAK YATIM !!! HARAM JADAH !!!

Faekah Jadi MB Selangor,Bohong Isu Tanah YBK 

Menteri Besar Selangor, Faekah Husin dengan sengaja putar belit fakta dan bercakap bohong, merampas tanah YBK sebenarnya memang agenda utama berdasarkan maklumat tanah tanah tersebut menjadi idaman tauke tauke pro DAP.

Alasan yang diberikan oleh menteri besar kononnya YBK tidak membayar cukai tanah adalah bohong semata mata, sebaliknya cek bayaran cukai tanah YBK kepada kerajaan negeri tidak ditunaikan walaupun pihak pengurusan YBK telah menghantar cek untuk menyelesaikan hutang yang tertunggak.

Seluruh rakyat Selangor juga maklum dengan penolakan kerajaan negeri untuk membenarkan YBK membina UITM di Hulu Selangor.

Hulu Selangor kehilangan peluang hanya disebabkan dendam Pakatan terhadap YBK yang diuruskan oleh pemimpin yang pro kepada BN.

Inilah akibatnya apabila negeri diperintah oleh menteri besar seorang wanita andalusia, Faekah yang terkenal bermulut becok ini mulutnya tak sedar setiap kenyataan beliau mengenai YBK menambahkan lagi kebencian rakyat terhadap pakatan .

Korang jangan la terkejut sebab aku namakan Faekah jadi MB, sebab makcik tua ni lagak dia memang kekwat sikit, apa yang dia mandram Khalid Gagap kita pun tak tau sampai dia boleh ambil alih tugas MB.

Kenyataan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bahawa usaha transformasi gagal kerana Kerajaan Negeri Selangor merampas tanah Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) amat tidak bertanggungjawab yang bertujuan mengelirukan rakyat Selangor khususnya.

Menteri Besar, Faekah Husin berkata, pengambilan tanah YBK adalah jalan terakhir yang terpaksa diambil Kerajaan Negeri selepas banyak peluang diberikan kepada pengurusan YBK kerana tidak membayar cukai tanah dan melanggar syarat-syarat tanah yang ditetapkan.

"Kerajaan Negeri perlu bertindak adil kepada semua pihak hatta melibatkan anak syarikat milikan penuh atau agensi di bawah Kerajaan Negeri. YBK yang diberikan tanah secara percuma sepatutnya melunaskan tunggakan cukai tanah dan menggunakan tanah-tanah yang diberikan itu untuk program kebajikan bukan membangunkan dengan projek pembangunan untuk keuntungan kroni-kroni.


Sumber : KGC


Psssttt... kalau tak merompak... bukanlah pakatan haram jadah namanya... nenek tua ni dah tak de keje lain ke...?? PAS bersekongkol dengan puak-puak haram jadah ni menganiaya hak anak-anak yatim... cer citer sikit hukum makan hak anak yatim.. bahalol punya nenek !!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??