Friday 16 March 2012

CUBAAN MEMURTADKAN KANAK-KANAK SEKOLAH RENDAH KANTOI !!! GURU DITUKAR 24 JAM ?!! KENAPA TAK BUANG TERUS ?!!


Inilah padah bila Umat Islam tidak bersatu ! Ramai umat Islam pada hari ini sanggup diperkudakan oleh puak-puak kafirun laknatullah !!!

Maklumat dan salinan dokumen ni aku baru perolehi dari seorang sahabat yang meminta agar hal ini disebarkan kepada seluruh Umat Islam di Malaysia khususnya. Terkejut aku bila mengetahui akan hal seperti ini.

Kejadian berlaku di sebuah sekolah rendah di Malaysia. Pelajar sekolah rendah ini membuat laporan kepada sekolah tentang seorang guru yang mengajar bahasa Inggeris.

Ianya bukan sikap guru yang memukul murid atau penderaan, tetapi aduan dibuat oleh murid Islam ini berikutan guru kafirun laknatullah ini cuba membawa fahaman kristian kepada kanak-kanak ini dan cuba menghasut minda kanak-kanak ini.

Cara ini pada aku amat kurang ajar dan bahaya serta ancaman kepada agama Islam !!!

Bukti yang aku akan paparkan adalah pengakuan dari murid-murid dari salah sebuah sekolah di Malaysia yang tak perlu aku nyatakan disini.

Mereka ini merupakan murid sekolah rendah yang masih belum arif mengenai Islam, namun telah diracuni pemikiran mereka oleh guru-guru Kristian.

Alhamdullilah murid-murid berkenaan telah sedar dan melaporkan perkara ini kepada pihak pengurusan sekolah dan guru berkenaan dikenakan tindakan tatatertib serta arahan berpindah 24 jam untuk melaukan kerja pentadbiran.

Bukti yang aku terima dari sahabat aku ini menandakan bahawa gerakan kristianisasi telahpun bertapak di sekolah-sekolah dan dikembangkan oleh guru-guru beragama Kristian.

Sebelum aku membebel panjang, aku lampirkan bukti berkenaan iaitu laporan kanak-kanak sekolah rendah terhadap guru terbabit kepada pihak sekolah.





Aku amat tidak bersetuju dengan tindakan pihak berwajib yang hanya mengenakan tindakan tatatertib dan tukar ke bahagian pengurusan. Pada hemat aku sebaiknya guru berkenaan patut dibuang terus dari institusi. Memalukan !!!

Patutkah perkara ini dikesali ???

Pada pendapat aku, kalau Umat Islam kat Malaysia ni bersatu perkara umpama ni tak akan terjadi. Ini lah padah bila laluan hamparan karpet merah diberikan kepada puak kafirun laknatullah.

Atenyer... tak reti lagi nak bersatu ke ??? Nak tunggu semua anak bangsa kita jadi kafir dan murtad baru nak bersatu ???

Perkara ini terbongkar kerana Allah nak sampaikan satu mesej kepada Umat Islam. Kalau pandang pun tidak hal sebegini besar dan penting, aku tak tau lagi nak cakap apa !!!


Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??