Saturday 3 March 2012

NOH OMAR SAMSENG ???


Artikel terdahulu menceritakan bagaimana DAP sudah naik tocang dengan cuba mengganggu program anjuran BN Selangor yang dihadiri oleh PM Najib Razak. Seperti biasa alat untuk menyebarkan fitnah dan agenda politik perkauman adalah Malaysiakini. Cuma aku pelik kenapa masih ada lagi orang Melayu yang begitu menyanjung tinggi Malaysiakini yang dikatakan melaporkan perkara yang benar.

Sebagai satu tanggungjawap sosial kepada rakyat Malaysia, aku kongsikan gambar-gambar program semalam yang sepatutnya disiarkan oleh Malaysiakini. 

Aku terfikir kenapa gambar-gambar seperti ini tidak disiarkan tetapi gambar DS Noh Omar yang cuba meleraikan kekecohan dijadikan propaganda kononnya Menteri Pertanian ini adalah seorang samseng.


Aku sempat menghantar satu SMS kepada DS Noh bertanyakan tentang insiden tersebut dan jawapan daripada beliau adalah seperti berikut:
"Inilah kerja pembangkang. Cuma menimbulkan huru-hara. Rakyat dah muak dengan cara mereka. Cara paling mudah adalah menabur fitnah kepada pemimpin BN. Terbukti DAP pembohong besar. Mereka yang datang macam samseng dan menceroboh majlis BN tapi BN dipersalahkan. Saya pergi untuk tenangkan keadaan tetapi saya dituduh samseng. Jelas ini putar belit DAP. Nak hadir majlis tak ada masalah tapi biarlah beradap dan menghormati tuan rumah"

Sama-sama kita fikirkan agenda pembangkang yang sudah kehabisan isu. Mereka lebih suka menimbulkan huru-hara daripada memperjuangkan nasib rakyat. Hasil daripada tindakan mereka itulah, kita lihat bagaimana sokongan rakyat Sg Long yang hadir dan membuatkan DAP tidak senang duduk. 

Hancur Pakatan!!













Sumber : KGC


Psssstttt... kalau tak memutar dan membelit... bukanlah media pembangkang ! Elok BN ada pemimpin yang tegas dan berani macam ni.. tak de lah mangkuk jamban yang nak pijak kepala agama, bangsa dan negara kita ! Pakatan haram jadah ni dah memang terkenal BANGSAT !!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??