Sunday 22 January 2012

CERAMAH PAKATAN HARAM DISERANG ??? BARD'OT MENYOROK DALAM DEWAN !!! BACUL !!! TAK DE "EGG" !!!

HOT! Ceramah Mat Sabu Diserang!

Chegubard melaporkan dalam FB mengatakan bahawa berlaku pergaduhan semasa ceramah Mat Sabu di Dewan Majlis Perbandaran Shah Alam (MPSA).

Beliau menuduh Pemuda UMNO yang terlibat.

Yang menjadi persoalan ialah Chegubard mengatakan mereka yang cedera mendapat rawatan di Subang Medical Centre tetapi FB yang satu lagi mengatakan bahawa mereka dihantar ke Hospital Kelang!





Sumber : MiM


Psssttt... apa yang Dr MiM persoalkan ada benarnya... Aku mula nampak mesage ni dimainkan di FB tadi bila ada yang share dari status asal si Bard'ot ni... 1st dalam otak aku terdetik... "aik... kena serang pun sempat nak message dalam FB".... tak de type error pun... kat situ aku dah nampak ianya sekadar provokasi.... kalau tak de orang datang ceramah pun, tak payah la buat taktik bodoh ala badut... orang bodoh je yang percaya.... tapi... kalau betul-betul kena serang pun elok jugak... sebab aku perasan dalam status bard'ot tu (printscreen pertama bawah sekali) dia ada kata dah selamat dalam dewan... wohooohoooo... BACUL tu weh... pengikut suruh bergaduh... kepala menyorok dalam dewan... hohoho... kesian penganut pakatan haram jadah ni... hahahaha....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??