Friday 20 January 2012

ROUND 2 !!! @AnwarIbrahim JANGAN BUNUH DIRI DULU !!! SIAPKAN DNA !!!

Anwar Liwat Pusingan 2

Anwar Liwat Pusingan 2

Petang tadi pihak peguan negara telah membuat permohonan memfailkan rayuan ke mahkamah rayuan mengenai kes liwat Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari.

Tempoh selama 10 hari yang diambil oleh pihak peguam negara ternyata membingungkan rakyat, ada yang merasakan Anwar akan bebas selama lamanya. Ada pula yang mempertikaikan kenapa hak Saiful tidak dibela.

Saiful seperti rakyat Malaysia yang lain, beliau adalah mangsa liwat Anwar Ibrahim. Hak beliau sebagai seorang rakyat harus diadili dimahkamah yang adil. Ramai yang berpendapat Anwar diberi layanan yang istimewa, Menanguhkan kes lebih 60 kali. Mendesak hakim ditukar lebih 19kali. Akhirnya Anwar dilepas bebas oleh pihak hakim.

Seluruh dunia melihat pembebasan Anwar adalah satu pembebasan mahkamah negara ini daripada tuduhan fitnah yang dilemparkan Anwar kononnya konspirasi dan mahkamah dikawal oleh kuasa eksekutif dan pengaruh politik.

Apakah selepas ini, pakatan akan mula berkempen bahawa Anwar menjadi konspirasi sekali lagi oleh Umno? Rakyat sudah muak dengan kes masaalah moral Anwar. Seluruh Malaysia mempunyai puluhan pemimpin tetap kena hanya Anwar seorang yang mempunyai masaalah moral?

Kenapa kita tidak pernah mendengar Karpal Singh, Kit siang atau pun Nik Aziz mempunyai masaalah moral? Kenapa Anwar seringkali dikaitkan dengan hubungan seks luar tabii dan melanggan pelacur.

Sudah pasti ada yang tak kena dengan Anwar. Beliau sendiri gagal untuk mengawal nafsu yang kemudiannya menyalahkan lawan politik kononnya mahu membunuh karier politik beliau.

Sumber : KGC


Pssstttt... Anwar jangan pula berlakon mati pula... cukuplah anak murid ko si Suhardi tu... Hahahahaha....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??