Saturday 21 January 2012

GEMPAR !!! AMENOWORLD DEDAHKAN PESERTA DEMO DIBAYAR !!!

Bukti Peserta Demo 901 Di Bayar

Bukti Peserta Demo 901 Di Bayar

Dahulu ramai turun berdemo free, tak payah bayar dan sanggup mengeluarkan duit poket sendiri. Puluhan ribu orang turun semata mata mahu mempertahankan Anwar.

Tetapi sejak akhir akhir ini pakatan terpaksa membayar kepada setiap pendemo untuk turun, semua ini kerana sambutan rakyat kepada pakatan semakin menurun. Mereka semakin bosan dengan penipuan dan fitnah yang dilakukan oleh para pemimpin pakatan.

Wang terpaksa dikeluarkan semata mata mahu meramaikan pendemo, inilah detik kejatuhan pakatan apabila terpaksa membayar pendemo dengan jumlah yang besar.

Gambar diatas didedahkan oleh blogger pakatan, bukti mereka membayar wang kepada setiap pendemo,

"SMS dari rafizi beb. Dia bagi rm200 seorang time demo 901. Itu pasal ramai yang datang. Datang sebab duit. Bukan pasal perjuangan. Bukan pasal keikhlasan. Tapi pasal duit. Ahli2 pkr seme boleh dibeli guna wang. Depa memang hampeh !!!! Depa memang jahat !!!!

G mati lah weh. Mati. Aku cakap mati. Faham tak?" - Amenoworld

Sumber : KGC


Pssstttt... Amenoworld nak buat u-turn ke...? Nak jadi blogger pro-BN pulak ke..?? Hahahaha....


2 comments:

  1. tunjukkan tarikh n masa mesej tu diterima la..ke lepas dri demo tu bru nk reka2 cerita der..

    ReplyDelete
  2. no tel mana rafizi pkai tu,,no tel murah ni,rm8.80sen..klau mcm ni,ahli umnu di minta bkumpul di dtrn mrdeka sblum brarak ke jln duta pd jam.....tklimat dan duit sbnyak rm200 stiap sorg akan disediakan kpd ahli,sebarkan-sharizat...ko percaya tak????

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??