Saturday 21 January 2012

GEMPAR !!! KERETA DISIMBAH CAT ??? ADAM BERUK KANTOI MENIPU LAGI !!!

Bila Adam Beruksiswa Tukar Kereta ? Lagi Pembohongan Puak Haram Jadah !

Bila Adam Beruksiswa Tukar Kereta ? Lagi Pembohongan Puak Haram Jadah !

Hari ni, aku dengar cerita pasal kereta Adam Adli beruksiswa UPSI disimbah cat. Aku pun tanya member aku, mana dengar cerita tu dan mereka pun bagitau aku baca dalam MiloSuam Basi.

Tergelak aku bila baca kisah sedih si Beruksiswa sekor ni. Apa tidaknya, tertanya-tanya aku ini ke kereta adam ??? Yang aku tau dia pakai kereta kelisa ! Kelisa warna Gold Plat nombor WKE 3264. Macam mana boleh "bertukar" jadi kancil ??? Hairan bin ajaib aku dibuatnya.

Tapi apa nak dihairankan sangat. Puak-puak BERUKSISWA ni beajar berlakon dan menipu dari sifu handalan mereka ! Ingat kes demo baring-baring kat UPSI ? Boleh pula ada yang nazak. Aku tak pelik, yang buat aku pelik ada si BODOH yang percaya.

Lagi kelakar kisah pengawal peribadi Wan Azizah yang dikatakan kononnya di cucuk racun sehingga NADI berhenti. Dah mati tu beb, boleh hidup semula ! Siap boleh ada adegan lari hospital tu ! Kalau betul kisah dicucuk racun maut, pasal apa nak lari hospital ? Budak kecik sekarang pun tak lari hospital bila nak disunatkan !

BERSHIT 2.0 lagi dahsyat. Like shit ! Mati hidup semula lepas tu lari sembunyikan diri. Suhardi ni sangat sesuai kalau nak bawa watak komunis yang kena tembak. Kalau FINAS nak buat rakaman semula cerita Bukit Kepong boleh la bawa puak-puak Pakatan Haram Jadah ni casting. Cerita badut sarkas paling sesuai. Tokeh-tokeh Funfair boleh offer diorang ni !

Berbalik semula kepada kes kereta tipu-tipu Adam Adli yang kena simbah cat tu ye. Fakta pertama jelas, itu bukan kereta dia. Boleh tanya semua warga UPSI bahawa itu bukan kereta Adam Adli.

Cuba tengok balik kesan cat ni yang disimbah di kereta tipu-tipu Beruksiswa tu, kenapa sikit je yang kena cat??? Kalau orang nk dengki bukan macam ni, paling tidak pun dia simbah kt tingkap belakang. Owh ye la, kereta pinjam kan. Nanti mengamuk pula tuan kereta.

Korang pernah dengar tak pasal reverse psikologi ? Pernah dengar tak pasal konspirasi ? Agak-agak kalau geng-geng Adam sendiri yang buat macam mana???

Ini adalah strategi yang biasa dimainkan dalam arena politik supaya dapat meraih simpati bahawa pihak musuh amat kejam. Kadang kala dalam politik kita boleh naik populariti melalui potensi yang ada pada diri, tetapi tidak kurang juga dengan cara berlakon kononnya dianiaya.

Umum telah mengetahui bahawasanya anwar merupakan seorang hipokritis yang pandai berlakon untuk meraih simpat ditambah pula dengan kaki temberang dan auta !

Tak perlulah aku nak ulas satu persatu dari anwar hidup sampai sekarang. Kalau korang ingat, 9 JULAI anwar parah masa perhimpunan bersih 2.0. Kononnya di 'BOM' sampai kena pakai penyokong leher. Walhal, seinci pun tidak disentuh. Ajaib bukan, tanpa disentuh pun boleh parah ! Itu 9 haribulan, tetapi tak sampai seminggu dalam 14 Julai, Anwar ke Jakarta tanpa pendakap leher !

Lagi satu permainan politik pembangkang sekarang ni yang aku tengok mereka mesti akan pakai kerusi roda. Sudah menjadi seperti kewajiban pula, padahal tak ada teruk mana pun. Nampak sangat taktik murahan untuk meraih simpati !

Apa yang mereka buat ni sebenarnya salah satu strategi untuk meraih simpati umum bahawa mereka adalah pejuang yang dicantas dan dikhianati oleh pemerintah. Walaupun mereka sakit sebab sengaja cari penyakit, diakhir cerita pasti akan terpalit nama PDRM / Kerajaan / Barisan Nasional / UMNO / DS Najib.

Kalau korang percaya tu terpulanglah, tapi aku sememangnya tak akan percaya dengan rekayasa picisan puak-puak haram jadah ni sebab aku tahu dan faham cara menilai bagaimana membezakan orang sedang NAZAK, orang yang layak pakai PENDAKAP LEHER, orang yang perlu pakai KERUSI RODA. Ini bukan cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH nak berlakon berkerusi roda....

Ini pandangan peribadi aku lah. Aku tidak memaksa korang percaya dengan setiap perkataan aku. Tapi aku nak bawa korang menilai apa yang mereka buat selama ini dan aku tak sanggup melihat semakin ramai orang yang telah tertipu !

Sumber : KGC


Psssttt... padan muka ko Adam Beruk... menipu lagi... kan kantoi...!!! Hahahaha....



1 comment:

  1. biasalah puak2 haram ni... xde modal lain... asyik nk memfitnah & reka cerita dongeng....... nasib baik laa aku bijak menggunakan akal yang waras ni.. Alhamdulillah, syukur padaNYA.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??