Thursday 1 March 2012

LAGI VIDEO !!! TUGAS SAYA MEMANG MENJAGA BINI ORANG - BAHALOL AMIN !!!


Kalau aku cakap si bahalol amin ni Ustak Bahalol korang ok kan ?


Lihat video ni ! Bukti Bahalol Amin memfitnah !




Aku pelik dengan perangai puak-puak ni yang suka jaga bini orang. Mungkin dah jadi habit diorang ni untuk jaga hal ehwal bini orang.


Perkara yang aku nak highlight...


1- Adakah Bahalol Amin ni melihat sendiri Rosmah boros ? Fitnah-fitnah puak babi ni dah banyak yang kantoi. Fitnah mereka satu demi satu dikantoikan. Termasuk pereka dari Australia turut membidas puak-puak BABI ni.


2- Kenapa nak pertikai apa yang Rosmah ada ? Sebaiknya pertikaikan apa yang Anwar, Nik Aziz, Azizan, Kit Siang dan Guan Eng ada. Mereka pun ada kereta mewah, barang mewah malah ada yang buat facial sampai beratus ribu RM ! Kesian pulak aku tengok si Bahalol Amin ni, ada penyakit hati !


3- Rosmah kena duduk rumah je ? Aku rasa baik si tongong Bahalol Amin ni suruh dulu Wan Azizah, Izzah dan juga pasangan khalwatnya untuk duduk dirumah je. Apsal pukul 3 pagi sebagai BINI ORANG duduk dalam hotel dengan jantan lain si Bahalol Amin ???? Ada berani Wan Azizah letak jawatan dan duduk dirumah ???


4- Sibuk tang gaji orang lain. Berapa gaji ko sendiri Bahalol Amin ???


Kesimpulan disini, Bahalol Amin ni bukan Ustaz tetapi setan !


Apa punya tuttt la...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??